Har bare én af de der dage hvor alting bare sutter rumpegump!
Starter ud med at jeg bare har sovet helt af H til, fordi Silas er begyndt at snige sig ind til os om natten og det gjorde han så også i nat, eller han vågnede og Anders tog ham så ind til os (
) og så plejer Silas at ligge imellem os (dobbeltmands, så masser af plads) men i nat sov Anders så inderst og derfor lå han næsten ovenpå mig hele natten, vi lå i hvert fald tæt = ingen bevægelse...
Jeg skulle så til religionseksamen, den dumper jeg fordi jeg var så DUM at komme til at svare ja til at Jesus var jødernes Massias, hvilket jeg udemærket godt VED han ikke er.. Men ja hvis man tror det så aner man jo åbenbart intet om kristendommen, må indrømme at det var en svær tekst og jeg var vist en smule uforberedt fordi jeg ikke har gået i skole i ni mdr.
Nå, men så skal så ud og køre i dag, for første gang blandt andre billister og det gik da bare helt vildt dårligt.. Den her vil jeg egentlig gerne lige give min kørelære en delvis skyld i, for han siger ikke det positive man gør men kun det negative og derfor resulterede det i at jeg blev mega nervøs for min præstation og kørte usikkert..... Men hey, vi overlevede da turen og det var nu meget sjovt, men jeg følte ikke at jeg havde trukket vejret i de to timer vi havde været ude og køre... Så det var rart at komme hjem igen...
Da jeg så skal prøve at få Rune til at sove, så tuder han bare heeeeeeelt ukontrollabelt og jeg kan ikke få ham til at stoppe, det er først i det øjeblik at hans far tager ham at han pr instant stopper med at græde og falder i søvn i fars arme...
Let's just say my selfesteem is kinda broken.......
Til sidst (måske?) skulle Silas så i seng og han ville så have det obligatoriske dejlige aftenkram og så BANKER han bare hans hovede ind i øjet/kindben på mig så jeg både ser sol, måne og stjerner.. Så nu her sidder jeg med Rune og mit øje dunker.. Nå ja og det første Rune gjorde efter han havde sovet (Anders tog ham op) og han blev givet til mig, var at stikke ud i et kæmpe hyl....
Igen, selvtillid smadret....
Vil bare gerne have den her dag overstået snart