Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: Ja, nu er jeg officielt startet op igen På lørdag starter jeg op på hormoner (Pergotime) og den 27/6 skal jeg scannes for at se hvor langt mine æg er nået Det er så fantastisk, at kunne sige jeger i gang igen! Pausen har varet et år, men nu er krop og sind klar igen Jeg håber min krop er modtagelig for en graviditet efter min vandscanning i sidste måned og at der forhåbentlig venter mig en april baby
Ja, nu er jeg officielt startet op igen
På lørdag starter jeg op på hormoner (Pergotime) og den 27/6 skal jeg scannes for at se hvor langt mine æg er nået
Det er så fantastisk, at kunne sige jeger i gang igen! Pausen har varet et år, men nu er krop og sind klar igen
Jeg håber min krop er modtagelig for en graviditet efter min vandscanning i sidste måned og at der forhåbentlig venter mig en april baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Krydser alt jeg kan for super gode æg den 27 og gevinsten ankommer til april, april er en dejlig måned
Krydser alt jeg kan for super gode æg den 27 og gevinsten ankommer til april, april er en dejlig måned
Tak søde du
Ja, april er en dejlig måned, og én af de eneste måneder jeg ikke kender nogen der har fødselsdag, så ville passe perfekt
Sørens skriver: .....altså 5.gang var lykkens gang for os...så
.....altså 5.gang var lykkens gang for os...så
Så gør jeg jer kunsten efter og får en lækker lille lækkerhaps
Lisbeth1985 skriver:
Tak for dine
Carina:-) skriver: Held og lykke
Held og lykke
1000 tak
**Ønskebabyen skriver: Rigtig meget held og lykke
Rigtig meget held og lykke
o1Mutte skriver: Krydser fingre for dig! Er det IUI-D du skal igennem?
Krydser fingre for dig! Er det IUI-D du skal igennem?
Ja, det er IUI-D
tarkoflen skriver: Jeg skal alt hvad jeg kan for en lille april baby til dig, de er altså skønne sådan nogle aprilbørn
Jeg skal alt hvad jeg kan for en lille april baby til dig, de er altså skønne sådan nogle aprilbørn
1000 Tak søde
Det er de nemlig
Becks skriver: 1000 tak Ja, det er IUI-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128