Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Jeg for dig Det lyder til at du er fuld at kampgejst
Jeg for dig Det lyder til at du er fuld at kampgejst
Tak for dine
Detvkan du tro jeg er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Jeg håber, at du får en skøn forårsbaby og at lykkes gang er 5 gang
Jeg håber, at du får en skøn forårsbaby og at lykkes gang er 5 gang
Tak søde
Det håber jeg virkelig også det er, jeg er så klar på, at blive mor
Ihhh altså smukke! Det er jo så spændende! alt hvad jeg har på dine vegne. Du har så meget fortjent at stå med de 2 streger snart!
Ihhh altså smukke! Det er jo så spændende!
alt hvad jeg har på dine vegne. Du har så meget fortjent at stå med de 2 streger snart!
Tak smukke
Det ville være det mest fantastiske
Held og lykke
Becks skriver: 1000 tak Jeg går ind i det her forsøg, med langt større ro i sindet, end de andre gange
1000 tak
Jeg går ind i det her forsøg, med langt større ro i sindet, end de andre gange
Becks skriver: Ja, nu er jeg officielt startet op igen På lørdag starter jeg op på hormoner (Pergotime) og den 27/6 skal jeg scannes for at se hvor langt mine æg er nået Det er så fantastisk, at kunne sige jeger i gang igen! Pausen har varet et år, men nu er krop og sind klar igen Jeg håber min krop er modtagelig for en graviditet efter min vandscanning i sidste måned og at der forhåbentlig venter mig en april baby
Ja, nu er jeg officielt startet op igen
På lørdag starter jeg op på hormoner (Pergotime) og den 27/6 skal jeg scannes for at se hvor langt mine æg er nået
Det er så fantastisk, at kunne sige jeger i gang igen! Pausen har varet et år, men nu er krop og sind klar igen
Jeg håber min krop er modtagelig for en graviditet efter min vandscanning i sidste måned og at der forhåbentlig venter mig en april baby
.....altså 5.gang var lykkens gang for os...så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128