At være mor til en dreng....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Happiness

DianaRJS skriver:

jeg vælger bare at sige.. held og lykke med resten af ugen

Lyder som noget af en uge i har haft...

GUDSKELOV tager børn normalt altid sådan noget i stiv arm, hvor vi andre piver og piver

men jeg har selv en herhjemme der er ligesådan

Jo tak Kan være man bare skal juble over at komme igennem dage uden skader Han tager det også bare som en supermand. Men det kan man vist ikke sige om mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

MyLove E

Happiness skriver:

Det var heldigvis heller ikke så dybt, så vi skulle på skadestuen. Men er ret sikker på vi også kommer til at skulle have det der abbonnement

Hvorfor er det at de enten skal løbe eller hoppe!? Hvad skete der med at gå stille og roligt

Det var godt:-D

Stille og roligt findes ikke i deres hjerner endnu. Er bange for det først dukker op når de bliver teenager:-D

Elias køre også ALTID for stærkt på sin scooter:-D:-D

Anmeld

19. juni 2013

LBK

Happiness skriver:

Ja, har truet med at pakke ham ind i vat, give ham hjelm på og tandbeskyttere

lyder faktisk sim en god ide. Det ville jeg helt sikkert gøre :O)

Anmeld

19. juni 2013

Noneother

Det lyder lige nøjagtig som herhjemme. 

Altid blå mærker hele vejen op ad benene, blå øjne, flækkede læber, en enkelt ridset tand, blodnæse osv. 

Nogen gange tør jeg jo dårligt sende ham i børnehave, af frygt for at de tror jeg mishandler ham.

Lige pt. er der dog kun stort blåt mærke på kinden, og 11 stk. blå mærker på benene.. 

Anmeld

19. juni 2013

Happiness

Noneother skriver:

Det lyder lige nøjagtig som herhjemme. 

Altid blå mærker hele vejen op ad benene, blå øjne, flækkede læber, en enkelt ridset tand, blodnæse osv. 

Nogen gange tør jeg jo dårligt sende ham i børnehave, af frygt for at de tror jeg mishandler ham.

Lige pt. er der dog kun stort blåt mærke på kinden, og 11 stk. blå mærker på benene.. 

Hold da op. Det var mange blå mærker. Her har vi også mange af dem. Men har valgt at tænke at han har haft en god og aktiv dag, som mærkerne bare vidner til

Anmeld

19. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mine børn er også altid gule og blå - især lige nu, hvor de leger udenfor hele dagen.
Hver morgen, når jeg afleverer dem, forsikrer jeg institutionen om, at jeg altså ikke har slået dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.