At være mor til en dreng....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
15 svar
4 synes godt om
19. juni 2013

Happiness

Arhmen altså! Det er hårdt at være mor til en vildbasse af en dreng!

Mandag faldt Lukas foran vuggestuen, da han absolut skulle hoppe hen til lågen... Det resulterede i at han faldt på snotten. Jeg gik ind i vuggestuen og så så at fortænderne var ridsede... Ud igen og ringe til tandlægen. 1 løs tand og 2 ridsede

Idag da han skulle sove løb han i al hast ind i sin seng, men snubler over noget på gulvet og slår hovedet ind i hans seng: 1 styk flækket øjenbryn, et blåt øje og en ridse ned af kinden..... 

Så status på ugen indtil videre: 1 løs tand, 2 ridsede tænder, et flækket øjenbryn, et blåt øje og en ridse på kinden.... Og vi er kun nået til onsdag!!!

OMG mit stakkels moderhjerte! Men knægten tager det i stiv arm, det gør vist mere ondt på mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

LBK

Happiness skriver:

Mandag faldt Lukas foran vuggestuen, da han absolut skulle hoppe hen til lågen... Det resulterede i at han faldt på snotten. Jeg gik ind i vuggestuen og så så at fortænderne var ridsede... Ud igen og ringe til tandlægen. 1 løs tand og 2 ridsede

Idag da han skulle sove løb han i al hast ind i sin seng, men snubler over noget på gulvet og slår hovedet ind i hans seng: 1 styk flækket øjenbryn, et blåt øje og en ridse ned af kinden..... 

Så status på ugen indtil videre: 1 løs tand, 2 ridsede tænder, et flækket øjenbryn, et blåt øje og en ridse på kinden.... Og vi er kun nået til onsdag!!!

OMG mit stakkels moderhjerte! Men knægten tager det i stiv arm, det gør vist mere ondt på mig!

årr ja det kunne da godt gå hen og blive en lang uge

Anmeld

19. juni 2013

Mother-love

Happiness skriver:

Hold da op hvor er han da uheldig altså.
God bedring med ham, eller skal jeg sige det til dig? hehe kender det alt for godt. Her tror jeg også tingene gør mere ind på mor end på Isabella.

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Happiness skriver:

Jøsses en lille krudtugle du har dig, han har vidst været utrolig uheldig og skal vist noget få tilegnet sig de skrammer han skal
håber i kommer bedre igennem den sidste halvdel af ugen

Anmeld

19. juni 2013

Happiness

LBK skriver:

årr ja det kunne da godt gå hen og blive en lang uge

Ja, har truet med at pakke ham ind i vat, give ham hjelm på og tandbeskyttere

Anmeld

19. juni 2013

MyLove E

Stakkels mor og søn Kender det godt. Vi har ikke været på skadestuen med ham endnu. Men er ved at undersøge hvor man køber abonnement til skadestuen for tror vi får brug for det.
Elias' knæ ser altid helt forfærdelige ud. Og mærkeligt nok slå han altid højre side af hovedet ja og hans næse er altid skræmmet..

Han får hvertfald 3 buler om ugen, men ALT gang foregår også i løb her hjemme

Da han lige havde lært gå faldte ham og flækkede læbebåndet føj der kommer meget blod...

Og det gør nok mest ondt på mor...

Anmeld

19. juni 2013

Happiness

Havanagila skriver:

Hold da op hvor er han da uheldig altså.
God bedring med ham, eller skal jeg sige det til dig? hehe kender det alt for godt. Her tror jeg også tingene gør mere ind på mor end på Isabella.

Hehe ja, det er vist mere mig Han ligger og sover, og har mest af alt lyst til at gå ind og kramme ham... Men tror det er bedre at han får lidt søvn  

Anmeld

19. juni 2013

Happiness

BigHope13 skriver:

Jøsses en lille krudtugle du har dig, han har vidst været utrolig uheldig og skal vist noget få tilegnet sig de skrammer han skal
håber i kommer bedre igennem den sidste halvdel af ugen

Tror jeg også Vi må vist hellere få det klippekort til skadestuen allerede nu

Håber også at resten af ugen foregår stille og roligt, og der ikke kommer flere skader til!

Anmeld

19. juni 2013

DianaRJS

Happiness skriver:

jeg vælger bare at sige.. held og lykke med resten af ugen

Lyder som noget af en uge i har haft...

GUDSKELOV tager børn normalt altid sådan noget i stiv arm, hvor vi andre piver og piver

men jeg har selv en herhjemme der er ligesådan

Anmeld

19. juni 2013

Happiness

Tauf skriver:

Stakkels mor og søn Kender det godt. Vi har ikke været på skadestuen med ham endnu. Men er ved at undersøge hvor man køber abonnement til skadestuen for tror vi får brug for det.
Elias' knæ ser altid helt forfærdelige ud. Og mærkeligt nok slå han altid højre side af hovedet ja og hans næse er altid skræmmet..

Han får hvertfald 3 buler om ugen, men ALT gang foregår også i løb her hjemme

Da han lige havde lært gå faldte ham og flækkede læbebåndet føj der kommer meget blod...

Og det gør nok mest ondt på mor...

Det var heldigvis heller ikke så dybt, så vi skulle på skadestuen. Men er ret sikker på vi også kommer til at skulle have det der abbonnement

Hvorfor er det at de enten skal løbe eller hoppe!? Hvad skete der med at gå stille og roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.