spraytan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Scout

PernilleogLouis skriver:

nogen der vil fortælle om deres oplevelse med spraytan? Skal til bryllup lørdag og planen var jeg ville tannes - min veninde var så inde til en prøve det sted vi havde valgt og det var bare en rigtig dårlig oplevelse så nu ved jeg ik helt om jeg tør tag chancen

Jeg vil anbefale Thats so tan. Jeg er meget lys of har prøvet det meste. Synes at Thats so virker bedre end St. Tropez og Tan in a Can. Det holder bedre og længere. Husk at exfoliere., Thats so har også kabiner landet over, hvor du kan blive sprayet for lidt over 100 kr, tror jeg det er. Men oftest bruger jeg bare sprayen derhjemme. Se den her:

http://faktiskpraktisk.dk/praktiske-ting-til-hjemmet-og-rejsetilbehoer/15-personlig-pleje-amp-hygiejne-/287-thatacutes-so-tan---spray-tan-selvbruner-helt-fri-for-parabener-/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Scout

Scout skriver:

Jeg vil anbefale Thats so tan. Jeg er meget lys of har prøvet det meste. Synes at Thats so virker bedre end St. Tropez og Tan in a Can. Det holder bedre og længere. Husk at exfoliere., Thats so har også kabiner landet over, hvor du kan blive sprayet for lidt over 100 kr, tror jeg det er. Men oftest bruger jeg bare sprayen derhjemme. Se den her:

http://faktiskpraktisk.dk/praktiske-ting-til-hjemmet-og-rejsetilbehoer/15-personlig-pleje-amp-hygiejne-/287-thatacutes-so-tan---spray-tan-selvbruner-helt-fri-for-parabener-/

PS: prøv deet af en 10 dage før brulluppet, så du kender produktet og ved hvordan din hud bliver - jeg tænker hænder, fødder mv. Deet er meget forskelligt fra person til person hvordan det kommer til at se ud - ligemeget hvad du bruger. Så test det endleig inden festen og du er sikker ;-)

Anmeld

19. juni 2013

LRJ

CroQuis skriver:

Får du det gjort af en maskine, eller en person?? 

Af en person Skal ikke i de maskiner, da de ikke gør de ordentligt, og der bliver man også let orange, men man skal selvfølgelig også finde en person der gør det ordentligt

Anmeld

19. juni 2013

CroQuis

LRJ skriver:

Af en person Skal ikke i de maskiner, da de ikke gør de ordentligt, og der bliver man også let orange, men man skal selvfølgelig også finde en person der gør det ordentligt

Ahh okay 

Jeg prøvede en maskine én gang, og der blev jeg en farve foran, og en farve bagpå (selvom jeg fik spray på begge sider).. 

Hvad giver du for at en person gør det? 

Anmeld

20. juni 2013

LRJ

CroQuis skriver:

Ahh okay 

Jeg prøvede en maskine én gang, og der blev jeg en farve foran, og en farve bagpå (selvom jeg fik spray på begge sider).. 

Hvad giver du for at en person gør det? 

Normalt 250 kr
Men jeg køber det som en del af en behandlingspakke så giver vist 100 Per gang li nu

Anmeld

20. juni 2013

Chevro

PernilleogLouis skriver:

nogen der vil fortælle om deres oplevelse med spraytan? Skal til bryllup lørdag og planen var jeg ville tannes - min veninde var så inde til en prøve det sted vi havde valgt og det var bare en rigtig dårlig oplevelse så nu ved jeg ik helt om jeg tør tag chancen

Bare husk at skrub hele kroppen inden! (: + ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.