spraytan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
15 svar
1 synes godt om
19. juni 2013

PernilleogLouis

nogen der vil fortælle om deres oplevelse med spraytan? Skal til bryllup lørdag og planen var jeg ville tannes - min veninde var så inde til en prøve det sted vi havde valgt og det var bare en rigtig dårlig oplevelse så nu ved jeg ik helt om jeg tør tag chancen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

aarhusmor

Jeg var ret glad for mit, da jeg skulle giftes. Fik det gjort 3 dage før og det passede meget godt.

Anmeld

19. juni 2013

LRJ

PernilleogLouis skriver:

nogen der vil fortælle om deres oplevelse med spraytan? Skal til bryllup lørdag og planen var jeg ville tannes - min veninde var så inde til en prøve det sted vi havde valgt og det var bare en rigtig dårlig oplevelse så nu ved jeg ik helt om jeg tør tag chancen

Så skal du tannes senest imorgen hvis du skal have en ordentligt kulør plus det ikke skal smitte af

Jeg bliver Tannet, hver anden uge, og har kun haft problemer en gang

Anmeld

19. juni 2013

Fuglemor

Jeg var også glad for mit. Fik rådet om at få det prøvet af et stykke tid før man skal "bruge" det. Så kan man nemlig finde frem til rigtige farve

Anmeld

19. juni 2013

PernilleogLouis

LRJ skriver:

Så skal du tannes senest imorgen hvis du skal have en ordentligt kulør plus det ikke skal smitte af

ja nemlig så er noget tidspresset hvor får du det gjort?

Anmeld

19. juni 2013

PernilleogLouis

Fuglemor skriver:

Jeg var også glad for mit. Fik rådet om at få det prøvet af et stykke tid før man skal "bruge" det. Så kan man nemlig finde frem til rigtige farve

ja kan desværre ik nå at afprøve det først

Anmeld

19. juni 2013

LRJ

PernilleogLouis skriver:

ja nemlig så er noget tidspresset hvor får du det gjort?

I Esbjerg men der er mange gode rundt omkring i Danmark

Anmeld

19. juni 2013

Fuglemor

PernilleogLouis skriver:

ja kan desværre ik nå at afprøve det først

Nej det er jo det. Så kan man godt komme ud for ikke at ramme den helt rigtige farve fordi det endnu ikke har været prøvet 

Anmeld

19. juni 2013

CroQuis

LRJ skriver:

Får du det gjort af en maskine, eller en person?? 

Anmeld

19. juni 2013

StudPsyk

JEg har prøvet det, da jeg var yngre, sammen med en flok veninde. Og var ikke imponeret - trods vi alle gjorde som vi skulle og havde eksfolieret osv., kagede det sammen diverse steder på kroppen og var ikke særlig pænt. Kan dog godt ske det var en dårlig person der lavede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.