opskrift på kartoffelsalat???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juni 2013

6800

nogle der har en god opskrift på kaftoffelsalat...det behøver bestemt ikke være lign. dem man køber, så svømmer rundt i dressing 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

nielsen80

6800 skriver:

nogle der har en god opskrift på kaftoffelsalat...det behøver bestemt ikke være lign. dem man køber, så svømmer rundt i dressing 

Vi er ret vilde med den kartoffelsalat, som kan ses i nedenstående link.

https://skagenfood.dk/da-dk/opskrifter/grillet-oek ologisk-laks-med-kartoffelsalat-med-rygeost-radise r-og-purloeg-2378

Anmeld

19. juni 2013

Holbæktrunten

6800 skriver:

jeg laver en med creme fraiche 18 pct, et nip karry, salt, peber, hvidløg. så kommer jeg gerne forårsløg, agurketern og ærter i. ammenam.

Anmeld

19. juni 2013

GUSO

Laver kartoffelsalat med kartofler, spinatblade og feta(blok feta bliver bedst) det er mega lækkert

Anmeld

19. juni 2013

Noahmor

6800 skriver:

Creme fraiche 9%, purløg, salt og peber og så selvfølgelig kartofler. 

Let og lækkert.

du kan også bruge karry, løg og salt og peber. Eller erstatte løget med æble i tern. 

Anmeld

19. juni 2013

Disarobi

En lidt anderledes kartoffelsalat uden cremefraichedressing:

Kogte kartofler
Forårsløg i skiver svitset på panden
Grønne og sorte oliven
Hakket persille
Dressing lavet af 1/2 del olivenolie og 1/2 del citronsaft + salt og

frisk og syrlig og perfekt til en varm sommerdag

Anmeld

19. juni 2013

tankai

6800 skriver:

Vi spiser denne (er ikke så god til de "hvide") Så vi får en "orange" herhjemme.. 

1L ymer, 

1 Løg

3 fed Hvidløg

Paprika 

Karry

Salt

Citron

evt. lidt purløg

Anmeld

19. juni 2013

6800

nielsen80 skriver:

Vi er ret vilde med den kartoffelsalat, som kan ses i nedenstående link.

https://skagenfood.dk/da-dk/opskrifter/grillet-oek ologisk-laks-med-kartoffelsalat-med-rygeost-radise r-og-purloeg-2378

kan ikke åbne den

Anmeld

19. juni 2013

L&V

6800 skriver:

Jeg syntes det er lækrest med en helt klassisk omgang ny kartofler i creme fraich med purløg, salt, peber og løg

Anmeld

19. juni 2013

modesty

Jeg plejer bare at lave en klassisk pesto og vende kartoffelstykkerne deri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.