Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Hmm... andre hvis unger først fik tænder meget sent?? Freya har ikke én eneste tand endnu. det forhindre hende dog ikke i at spise stort set ALT! Meeeen tænker hele tiden... NU er der da en på vej... men nej! Der er jo altid en på vej ... I knooow.... Men hvornår bryder de mon frem??
Hmm... andre hvis unger først fik tænder meget sent??
Freya har ikke én eneste tand endnu. det forhindre hende dog ikke i at spise stort set ALT! Meeeen tænker hele tiden... NU er der da en på vej... men nej! Der er jo altid en på vej ... I knooow.... Men hvornår bryder de mon frem??
Min mands dreng fik først tænder da han var over et år gammel...
Min Freya bliver 9 måneder her den 30... hun har 8 tænder lige nu, fik den første da hun var 5 måneder... Men min venindes datter som er 10 måneder, hun har lige fået sin første for et par dage siden.
Glæd dig over, at jo senere tænder kommer - jo stærkere er de! Det har jeg hvert fald fået fortalt.
Min søn fik den første omkring 8 mdr.
Jeg selv var 1 år... og har gode sunde tænder i dag - kan faktisk ikke huske med mine 2 børn - lidt pinligt?
Så intet at være bekymret over.
-Xolia-
Begge vores døtre var også 10 mdr før de fik deres første tænder og den ældste var ca 2år og 5 mdr da hun havde fået dem alle.
min datter fik sin første tand dagen før hun blev 15 mdr. så bare rolig de skal nok komme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128