9 mdr. og stadig ingen tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Kløver

Mine har også fået sent, mener Dina gik den første ca ved 10 mdr mens storebror Daniel fik sin første tand i dagene efter sin 1 års fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

IG

MorDk skriver:

Hmm... andre hvis unger først fik tænder meget sent??

Freya har ikke én eneste tand endnu. det forhindre hende dog ikke i at spise stort set ALT! Meeeen tænker hele tiden... NU er der da en på vej... men nej! Der er jo altid en på vej ... I knooow.... Men hvornår bryder de mon frem??

Min mands dreng fik først tænder da han var over et år gammel...

Anmeld

19. juni 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Freya har ikke én eneste tand endnu. det forhindre hende dog ikke i at spise stort set ALT! Meeeen tænker hele tiden... NU er der da en på vej... men nej! Der er jo altid en på vej ... I knooow.... Men hvornår bryder de mon frem??

Min Freya bliver 9 måneder her den 30... hun har 8 tænder lige nu, fik den første da hun var 5 måneder... Men min venindes datter som er 10 måneder, hun har lige fået sin første for et par dage siden.  

Anmeld

19. juni 2013

Svenne

Glæd dig over, at jo senere tænder kommer - jo stærkere er de! Det har jeg hvert fald fået fortalt.

Min søn fik den første omkring 8 mdr.

Anmeld

19. juni 2013

Xolia

MorDk skriver:

Jeg selv var 1 år... og har gode sunde tænder i dag - kan faktisk ikke huske med mine 2 børn - lidt pinligt?

Så intet at være bekymret over.

-Xolia-

Anmeld

19. juni 2013

Hailiesmom11

Vores datter fik sin første tand som 10 1/2 måned gammel og så piblede de ellers frem så det var også ret sent..

Anmeld

19. juni 2013

(august)

Begge vores døtre var også 10 mdr før de fik deres første tænder og den ældste var ca 2år og 5 mdr da hun havde fået dem alle.

Anmeld

20. juni 2013

annjensen

min datter fik sin første tand dagen før hun blev 15 mdr. så bare rolig de skal nok komme.

Anmeld

20. juni 2013

Krussedulle

MorDk skriver:

Mine drenge var 13, 13 og 12 mdr, da den første tand brød frem

Anmeld

20. juni 2013

Maise86

MorDk skriver:

Min søn fik først sin første tand da han var 16 mdr. Meget atypisk var det eb kindtand.
Nu er han 2,5 år og mangler stadig en tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.