9 mdr. og stadig ingen tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
31 svar
9 synes godt om
19. juni 2013

MorDk

Hmm... andre hvis unger først fik tænder meget sent??

Freya har ikke én eneste tand endnu. det forhindre hende dog ikke i at spise stort set ALT! Meeeen tænker hele tiden... NU er der da en på vej... men nej! Der er jo altid en på vej ... I knooow.... Men hvornår bryder de mon frem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Trekløver(:

MorDk skriver:

Freya har ikke én eneste tand endnu. det forhindre hende dog ikke i at spise stort set ALT! Meeeen tænker hele tiden... NU er der da en på vej... men nej! Der er jo altid en på vej ... I knooow.... Men hvornår bryder de mon frem??

Min bedste venindes datter fik sin første tand i sidste uge. Hun er 10 måneder D. 30 

Anmeld

19. juni 2013

MorDk

malle23 skriver:

Min bedste venindes datter fik sin første tand i sidste uge. Hun er 10 måneder D. 30 

Oki... tak for svar

Da min søn var 10 mdr. havde han vidst 4-5 tænder  Sååå sys min datter er liiiidt "langsom" hehe...

Anmeld

19. juni 2013

Trekløver(:

MorDk skriver:

Oki... tak for svar

Da min søn var 10 mdr. havde han vidst 4-5 tænder  Sååå sys min datter er liiiidt "langsom" hehe...

Det er også noget af en forskel  Min veninde var også lidt bekymret, da de tænder bare ikke kom, men vupti så dukkede der op. Så din datter er nok også bare lidt langsom med det 

Anmeld

19. juni 2013

nielsen80

MorDk skriver:

Min havde ikke nogen for to uger siden(9,5mdr), nu har hun fire synlige

Det gik pludselig stærkt.

Anmeld

19. juni 2013

MorDk

malle23 skriver:

Det er også noget af en forskel  Min veninde var også lidt bekymret, da de tænder bare ikke kom, men vupti så dukkede der op. Så din datter er nok også bare lidt langsom med det 

Ja det har du nok ret i. Til gengæld er hun HURTIG med så meget andet... så det må jeg jo bare glæde mig over hehe... Tænderne skal nok komme... meeeeen venter i spænding!

Anmeld

19. juni 2013

maryjane

Karla fik først lige op til sin 1 års fødselsdag

Anmeld

19. juni 2013

Louise H.

Isabella var 13,5 mdr da første tand tittede frem

Anmeld

19. juni 2013

Trekløver(:

MorDk skriver:

Ja det har du nok ret i. Til gengæld er hun HURTIG med så meget andet... så det må jeg jo bare glæde mig over hehe... Tænderne skal nok komme... meeeeen venter i spænding!

Er da også bedre hun er hurtig til så meget andet tænder skal hun nok få før eller siden 

Anmeld

19. juni 2013

mille25

MorDk skriver:

min datter fik hendes første 2 tænder da hun ca. var 10 måneder nu er hun 15 måneder nu har fået 4 mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.