Ex-konen vil have ham hjem og overnatte :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Lige mht. det med at snakke om andre ting end ungerne 

Det er min mands egen klare holdning, at de gik fra hinanden af en årsag, og det eneste der fortsat skal binde dem sammen er deres børn Dette har jeg slet ingen indflydelse på! Indrømmet, jeg er en smule jaloux anlagt, men det er jeg sjovt nok først blevet efter jeg mødte X, og det er slet ikke noget jeg giver udtryk for i sammenhæng med ex-konen overfor ham, det holder jeg for mig selv... Det er satens han er så dejlig 
Jeg kan se på mit første indlæg at jeg fik skrevet at han sagde nej til alt fælles, det er så ikke helt rigtigt, for ham, hans mor og søskende tager stadig derop to gange om året, når ex-konen holder fødselsdag for ungerne  Det betyder rigtig meget for børnene, men de har selv efterspurgt at få 2x2 fødselsdagsfest næste år, så næste år holder vi hos os for dem begge, og hun holder for dem begge 
Dette er efter ex-svigerfamiliernes egne ønsker, da ingen af familierne længere føler at de har noget at snakke om...

Men for lige at summere op, så prøver min kæreste at holde det på et minimum med kontakten ud over det der vedrører ungerne, såsom fødselsdage, skolearrangementer osv.
De snakker da tit i tlf, og når ungerne bliver hentet i weekenden drikker de også en kop kaffe eller to inden de kører, men snakken går altid på ungerne, og det tror jeg simpelthen er fordi de ikke har andet at snakke om.. 

Jeg kan også godt forstå dig, at man kan blive lidt jaloux, det kunne jeg sikkert også selv blive i situationen omkring at han skulle sove hjemme ved hende, men ville bare bide det i mig og tænke at det var for børnenes skyld Dine følelser omkring det forstår jeg godt.

Syntes også det lyder til at du har en rigtig sød og forstående mand. 

Jeg er selv skilsmissebarn og mine forældre lavede tit ting sammen med os, så vi havde både mor og far omkring os og til højtider som jul og fødselsdage havde vi også dem begge omkring os. Det har bare betydet så meget for mig og mine søskende at det har været på den måde. Min mor er gift med en anden mand nu, men min far og ham har et godt forhold fordi min papfar accepterede min far fra start 

Men hvis deres unger selv har ønsket at holde fødselsdag henholdsvis hos mor og far, så er da helt sikkert sådan det skal være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Miss-86

Øv, det hører man desværre tit..

Min far's x-kone gjorde det samme ..
Måske er det rigtigt, at man først finder ud af, hvad man har haft, når det er forsent.

Men hvor er det dejligt, at din mand fortæller dig det..

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Øv, det hører man desværre tit..

Min far's x-kone gjorde det samme ..
Måske er det rigtigt, at man først finder ud af, hvad man har haft, når det er forsent.

Men hvor er det dejligt, at din mand fortæller dig det..

Det er lidt det jeg tænker, at hun måske i virkeligheden har fortrudt lidt... Hendes første kommentar da hun hørte at vi havde fundet sammen var "det kan jeg godt forstå, hun ser også ud som om hun er helt væk i dig, og det forstår man jo godt, du er en vidunderlig mand"
Det kan sagtens have været af venlighed, men også det modsatte... Men det er jo lidt sent at opdage nu, og mon ikke hun kommer over det på et tidspunkt, hvis det er tilfældet 

Ja det er super dejligt... Han er i skrivende stund på vej hjem, med en sms til følge "så er jeg på vej hjem min skat, vi har haft en super hyggelig aften, vi ses hjemme, elsker dig "

Smelte

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Jeg kan også godt forstå dig, at man kan blive lidt jaloux, det kunne jeg sikkert også selv blive i situationen omkring at han skulle sove hjemme ved hende, men ville bare bide det i mig og tænke at det var for børnenes skyld Dine følelser omkring det forstår jeg godt.

Syntes også det lyder til at du har en rigtig sød og forstående mand. 

Jeg er selv skilsmissebarn og mine forældre lavede tit ting sammen med os, så vi havde både mor og far omkring os og til højtider som jul og fødselsdage havde vi også dem begge omkring os. Det har bare betydet så meget for mig og mine søskende at det har været på den måde. Min mor er gift med en anden mand nu, men min far og ham har et godt forhold fordi min papfar accepterede min far fra start 

Men hvis deres unger selv har ønsket at holde fødselsdag henholdsvis hos mor og far, så er da helt sikkert sådan det skal være 

Jeg er ikke selv skilsmissebarn, så har meget svært ved at sætte mig ind i det, men kan måske forestille mig at man som barn har en frygt for at miste en af sine forældre i skilsmissen 
Alt de foretager sig er også på børnenes præmisser, men igen med forbehold, så ingen af dem pludselig tror at de kan føre dem sammen igen 

Det lyder rigtig dejligt med din far og papfar, jeg har også prøvet ihærdigt at komme ind på livet af hans ex-kone, men hun holder en pæn afstand og kan til nøds sige hej når hun henter børnene, så det bliver vidst ikke til mere end det  Og det er fair nok, så længe børnene ikke føler at de skal vælge mellem mig og deres mor, og ingen tvivl, selvfølgelig deres mor, men så ville jeg i den grad blive "skurken" 

Så synes at tingene fungerer rigtig godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.