Anonym skriver:
Godaften tøser...
Skriver ikke for at få gode råd eller andet, bare for lige at komme ud med mine frustrationer... 
Sagen er den at jeg er sammen med en super dejlig mand, som jeg har været sammen med i 2år
Vi har det fantastisk sammen, og elsker hinanden.
Før mig havde min kæreste en kone, som han var sammen med i 11år. Sammen har de to børn.
De blev skilt da ingen af dem længere var interesseret i at være sammen, de elskede ikke hinanden længere, og hun var ham utro jævnligt, bl.a. for at nævne 4 uger efter at deres den første blev født, og 4 måneder før deres bryllup...
Siden de blev skilt har de haft fornuftig kontakt, de er stadig gode venner, og gudskelov for det, det betyder enormt meget for ungerne!
Men ex-konen har i perioder bevæget sig lidt ind på et område jeg ikke bryder mig helt om...
Hun vil meget gerne at begge familier samles til ungernes fødselsdage, og sidste år ville hun gerne at han tog hjem til dem for at fejre jul med dem og familien
Han har takket nej til det hele, da han ikke mener de bør have mere fælles, end kontakt vedr. ungerne, hvilket jo også er logisk!
Nu her i morgen er der et arrangement på skolen, som starter forholdsvist tidligt. Min kæreste kører lastbil, og ville muligvis få svært ved at nå at komme hjem inden han skulle derop, hvorfor han får sat i stand at han kan sove i lastbilen deroppe når de er færdige, og køre på arbejde derfra næste morgen (noget med køre/hvile-tider)
Idag fortæller han mig så at ex-konen foreslog at han kunne komme hjem til dem inden, gå i bad hos dem, spise der, tage med op på skolen, og så tage hjem og sove hos dem på sofaen bag efter! Han fortæller at han ihærdigt, uden direkte at sige "nej", forsøgte at hentyde til at han bestemt ikke havde lyst, og at han ikke kunne greje om hun kun foreslog det for at være venlig, eller om der lå noget mere bag.... 
Det er mystisk at hun vælger at foreslå sådan noget, hvad vil børnene ikke tænke? 
Det er ikke første gang hun tilbyder husly i lign. situationer, da det desværre ofte passer skidt sammen med skolearrangementer og hans timer, og ex-kone's bopæl + skolen ligger tæt på hans arbejdsplads.
Han har nu fået arrangeret med sin chef at han kan skippe nogle timer så han kan nå herhjem og i bad, så han kan køre derop og hjem i personbil, hvilket jeg er meget lettet over...
At han vælger at fortælle om det gør mig på den ene side glad, fordi han er ærlig og selv giver udtryk for at han synes det er noget mærkeligt noget, men ked af det fordi jeg nu går og grubler over hvad hun mon tænker på 

Hm, er glad for at tingene har udviklet sig som de har gjort så han kommer hjem og sover ved siden af mig efter arrangementet, men puha, synes godt nok hun træder lidt over mine grænser...