Anonym skriver:
Tusind tak for svar, det er også plejehjem jeg arbejder på og der er nemlig rigtig meget fysisk i løbet af sådan en dag.
Men jeg er jo også bare selv dum ikke at sige fra mens jeg har været på job, men har jo tænk det er ikke noget det går over og så her den anden dag kom jeg til at tænke jamen nu har du jo haft ondt i lang tid og det er ikke blevet bedre, kan du så få ringet til den læge.
Har det også bare mærkeligt med at sygemelde mig når jeg jo ikke har nævnt noget overfor min teamleder omkring den skulder på noget tidspunkt. Tror hun synes det lyder mærkeligt jeg har gået så lang tid uden jeg har nævnt noget. Selvfølgelig også dumt af mig men troede jo det ville gå over.
Har dog nævnt det overfor nogle kollegaer nogle gange
Hvis du for taget hånd om din skulder nu er der meget større chance for at du ikke skal være sygemeldt så længe i forhold til, at hvis du venter så bliver dine smerter måskemså slemme at de ikke er til at holde ud, og så ender det med en langtids sygemelding, så det er klart det bedste for både dig men også din arbejdsgiver, at du for taget hånd om det hurtigt 
At du ikke har nævnt det for din teamleder, syntes jeg ikke er mærkeligt, du har jo som du selv siger tænkt at det nok gik over snart, så tænk ikke på det.
Du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed syntes jeg, er sikker på din teamleder og kollegaer vil forstå det, ellers så må de jo selv om det. Det kan jo ikke være rigtigt at du skal have konstante smerter.
Anmeld