Sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Tusind tak for svar, det er også plejehjem jeg arbejder på og der er nemlig rigtig meget fysisk i løbet af sådan en dag.
Men jeg er jo også bare selv dum ikke at sige fra mens jeg har været på job, men har jo tænk det er ikke noget det går over og så her den anden dag kom jeg til at tænke jamen nu har du jo haft ondt i lang tid og det er ikke blevet bedre, kan du så få ringet til den læge.

Har det også bare mærkeligt med at sygemelde mig når jeg jo ikke har nævnt noget overfor min teamleder omkring den skulder på noget tidspunkt. Tror hun synes det lyder mærkeligt jeg har gået så lang tid uden jeg har nævnt noget. Selvfølgelig også dumt af mig men troede jo det ville gå over.
Har dog nævnt det overfor nogle kollegaer nogle gange

Hvis du for taget hånd om din skulder nu er der meget større chance for at du ikke skal være sygemeldt så længe i forhold til, at hvis du venter så bliver dine smerter måskemså slemme at de ikke er til at holde ud, og så ender det med en langtids sygemelding, så det er klart det bedste for både dig men også din arbejdsgiver, at du for taget hånd om det hurtigt 

At du ikke har nævnt det for din teamleder, syntes jeg ikke er mærkeligt, du har jo som du selv siger tænkt at det nok gik over snart, så tænk ikke på det.

Du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed syntes jeg, er sikker på din teamleder og kollegaer vil forstå det, ellers så må de jo selv om det. Det kan jo ikke være rigtigt at du skal have konstante smerter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Hvis du for taget hånd om din skulder nu er der meget større chance for at du ikke skal være sygemeldt så længe i forhold til, at hvis du venter så bliver dine smerter måskemså slemme at de ikke er til at holde ud, og så ender det med en langtids sygemelding, så det er klart det bedste for både dig men også din arbejdsgiver, at du for taget hånd om det hurtigt 

At du ikke har nævnt det for din teamleder, syntes jeg ikke er mærkeligt, du har jo som du selv siger tænkt at det nok gik over snart, så tænk ikke på det.

Du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed syntes jeg, er sikker på din teamleder og kollegaer vil forstå det, ellers så må de jo selv om det. Det kan jo ikke være rigtigt at du skal have konstante smerter. 

Det er selvfølgelig rigtigt
Overvejer lidt om jeg skal møde op og tage en snak med min teamleder så jeg kan blive skånet eller om jeg skal vælge sygemeldingen fra start over tlf

Anmeld

18. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt
Overvejer lidt om jeg skal møde op og tage en snak med min teamleder så jeg kan blive skånet eller om jeg skal vælge sygemeldingen fra start over tlf

Lyder som en god ide at tage en snak med teamleder, men ville nok hvis jeg var dig sige at du slet ikke kan tage løft, fordi ud fra det du beskriver syntes jeg det lyder som om du har brug for at slappe helt af i din skulder så den ikke på nogen måde bliver overbelastet i hvert fald den næste uges tid. Så kan du se hvordan det går derefter. 

md

Anmeld

18. juni 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Tak for svar nej det er jo lige præcis det der ikke er
Jeg tror jeg har besluttet mig for at møde op i morgen og tage en snak med min teamleder, har ikke nævnt noget overfor hende se evt mit svar ovenfor

Jeg kan sagtens følge dig i, at man nærmest får dårlig samvittighed over det, og specielt hvis du aldrig har nævnt det men det beviser jo bare at du er en person som, når du arbejder, så arbejder du og så deler du ikke ud af dit privatliv hvilket jeg syntes er fantastisk. Syntes du skal sygemelde dig, du skal Gøre det bedste for dig, og det er klart og få det gjort. Din teamlede vil jo helt sikkert tale sin sag, så hun får givet dig dårlig samvittighed og for snakket dig fra det (det er jo sådan de fleste Gør) men stå fast ved din beslutning og sygemelde dig.PPas på dig selv. Og ikke ødelægge dig selv for andre, husk det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.