Ja hvornår synes i det er ok at sygemeldt sig? Sagen er den jeg i lidt over 2 måneder har haft ondt i mit venstre skulderblad, ikke en smerte jeg ikke kan holde ud, men heller ikke en jeg kan ignorere, (var det i starten) men nu har jeg haft den så længe at jeg ha mistet håbet om det nok forsvinder af sig selv. Jeg er sosu-assistent så arbejdet er jo ret fysisk og kan mærke det hver eneste dag jeg er på job. Har så haft fri idag, men bare det at skulle hænge tøj op på snoren ude i haven (håndklæder og sengetøj) gjorde jeg blev øm.
Jeg har ringet til min læge idag som har henvist mig til en fysioterapeut hvor jeg har en tid tirsdag ,. Jeg har en meget lang arbejdsuge denne uge (48 timer) og overvejer virkelig at sygemelde mig kan bare ikke rigtig finde ud af om det er okay. Jeg er ikke en der sygemelder mig for ingenting.
Som sagt det er ikke en smerte jeg ikke kan holde ud, men mærker til den hver eneste dag selvom jeg tager smertestillende. Jeg har nu gået i over 2 måneder og bidt det i mig, og tænkt det går nok over du har sikkert sovet forkert,. Så synes det er ved at være nok, har en søn herhjemme på 11 måneder jeg også skal bære rundt på.
Åh hvad ville i gøre i lignende situation ?
Anmeld