ville du???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Kay

Mette N skriver:

havde jeg haft børn så ville jeg kun finde på at give så små børn den her slags, hvor fisken er et lille stykke:

http://aiodense.dk/?p=1227

efter som jeg tænker de let kan blive kvalt i de der med store stykker fisk oven på ris.

vi prøvede men hun kunne ik li dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Ja, hvis jeg selv havde lavet det. For det er sådan set den eneste måde jeg kan være sikker på at alle regler omkring nedfrysning af fiskene er overholdt.

/Fenja

så bliver jeg nød til at spørge hvordan du kan være mere sikker når du selv laver det? 

det vigtigeste er jo at det fryses ned til -20 i 24 timer... og det kan du jo ikke selv gørre? 

Anmeld

18. juni 2013

Anonym

Kay skriver:

bare lige noget jeg tænkte over... 

vi skal ha sushi til aftensmad... elna på 10 måneder plejer at spise det samme som os... 

ville du give dit barn på 10 måneder sushi eller noget andet mad?? 

og HVORFOR??? 

anonyme svar tilladt  

Jeg tænker mere økonomi-aspektet i det Det er jo dyyyyrt - så tror jeg ville lade barnet smage på det og så ellers give noget andet  

Anmeld

18. juni 2013

modesty

Kay skriver:

vi skal ha sushi til aftensmad... elna på 10 måneder plejer at spise det samme som os... 

og HVORFOR??? 

anonyme svar tilladt  

Ja, hvorfor ikke? Fisk og ris, det er da superfin mad.  Min dreng gider desværre ikke rå fisk (vi har prøvet mange gange), men han elsker ris og edamame bønner og så køber vi typisk en stick med kyllingekødboller til ham. Men hvis han gad spise rå fisk, ville han få det samme som os. 

Anmeld

19. juni 2013

Kay

modesty skriver:

Ja, hvorfor ikke? Fisk og ris, det er da superfin mad.  Min dreng gider desværre ikke rå fisk (vi har prøvet mange gange), men han elsker ris og edamame bønner og så køber vi typisk en stick med kyllingekødboller til ham. Men hvis han gad spise rå fisk, ville han få det samme som os. 

elna syntes hverken den med laks, eller avokado og ris, eller dybstikt reje dims var lækker...   så hun fik en pølse og pasta og tomater  

Anmeld

19. juni 2013

l.kjoeller

Kay skriver:

og HVORFOR??? 

anonyme svar tilladt  

jeg svarede nej. Med det mener jeg ikke sushi udefra da der utrolig mange regler der skal overholdes for at de små må få det, og jeg ikke kan vide om de bliver overholdt (er uddannet i fødevare kontrol så er derfor jeg nok er lidt miljøskadet og mistroisk ). Sushi i sig selv ser jeg ikke noget problem i men ville lave det selv, indtil de er et års tid.

Anmeld

19. juni 2013

mn

Kay skriver:

vi prøvede men hun kunne ik li dem 

hehe det er der mange der ikke kan, så undre mig ikke, men så har hun da prøvet det

Anmeld

19. juni 2013

Kay

Mette N skriver:

hehe det er der mange der ikke kan, så undre mig ikke, men så har hun da prøvet det

jeps... det har hun og får også lov at prøve igen en danden gang  

Anmeld

19. juni 2013

tarkoflen

Ja det ville jeg med glæde, men jeg ville have en back-up hvis hun ikke kunne lide det og så ville jeg skære tangen godt ud, da det jo kan være lidt sejt

Anmeld

19. juni 2013

NinaNymannMadsen

begge mine piger har smagt de er 20 måneder og 4 år.
den bette elsker den men hun spiser virkelig også bare alt der bliver serveret.
den store ville helst kun have selve fisken og kun hvis det var rejer eller laks. hun er meget kræsen eller så gider hun bare ikke at spise.

men det er ikke noget vi får så tit her hjemme da det kun er mig der vil ha det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.