ville du???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

sne190810

Ja, hvorfor ikke? Hvis hun kunne lide det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Kay

sne190810 skriver:

Ja, hvorfor ikke? Hvis hun kunne lide det. 

det er jo ik til at vide om hun kan li det før hun prøver det  

Anmeld

18. juni 2013

mn

Kay skriver:

bare lige noget jeg tænkte over... 

vi skal ha sushi til aftensmad... elna på 10 måneder plejer at spise det samme som os... 

ville du give dit barn på 10 måneder sushi eller noget andet mad?? 

og HVORFOR??? 

anonyme svar tilladt  

havde jeg haft børn så ville jeg kun finde på at give så små børn den her slags, hvor fisken er et lille stykke:

http://aiodense.dk/?p=1227

efter som jeg tænker de let kan blive kvalt i de der med store stykker fisk oven på ris.

Anmeld

18. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Adam på 16 mdr elsker sushi. Jeg laver det med røget fisk og skaldyr.

Sabrina på 3 bryder sigikke om de, så hun får altid noget andet

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

Skulle vi have det, fik børnene det også, ville nok tage samme forholdsregler som hvis jeg selv skulle have det under en Graviditet

Anmeld

18. juni 2013

FruJacobsen

Jeg ville ikke turde give min søn det - han er 13 mdr. som hun også foreslår i linket, kan man servere rejer osv. for barnet...

Anmeld

18. juni 2013

nielsen80

Ja det ville jeg, men ville ikke vælge rovfisk, og ville passe på med store stykker og tangen. Ville være lidt nervøs for om, hun fik det galt i halsen.

Anmeld

18. juni 2013

Vega

jeg ville give mit barn sushi

vores ældste fik sushi da han var helt lille. Fisk er sundt og sushi fisk som spises rå, har strenge levnedsmiddelskrav mht. at fryses inden osv. Jeg ville dog købe det fra et sted som jeg har fuld tiltro til opfylder disse krav!

køber man selv fisk skal man huske og spørge fiskehandleren om det er sushifisk.. nogle fiskehandlere ved ikke noget om dette. Find en der gør da det er rå fisk...

Anmeld

18. juni 2013

Isabella_mor

Kay skriver:

vi skal ha sushi til aftensmad... elna på 10 måneder plejer at spise det samme som os... 

og HVORFOR??? 

anonyme svar tilladt  

vi har været på sushi restaurent og der fik Villads sushi, og han nød det virkelig... mest risene, men hvad er der galt i at et barn får lov til at smage det...  

Anmeld

18. juni 2013

Fenja09

Kay skriver:

og HVORFOR??? 

anonyme svar tilladt  

Ja, hvis jeg selv havde lavet det. For det er sådan set den eneste måde jeg kan være sikker på at alle regler omkring nedfrysning af fiskene er overholdt.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.