Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, hvorfor ikke? Hvis hun kunne lide det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sne190810 skriver: Ja, hvorfor ikke? Hvis hun kunne lide det.
det er jo ik til at vide om hun kan li det før hun prøver det
Kay skriver: bare lige noget jeg tænkte over... vi skal ha sushi til aftensmad... elna på 10 måneder plejer at spise det samme som os... ville du give dit barn på 10 måneder sushi eller noget andet mad?? og HVORFOR??? anonyme svar tilladt
bare lige noget jeg tænkte over...
vi skal ha sushi til aftensmad... elna på 10 måneder plejer at spise det samme som os...
ville du give dit barn på 10 måneder sushi eller noget andet mad??
og HVORFOR???
anonyme svar tilladt
havde jeg haft børn så ville jeg kun finde på at give så små børn den her slags, hvor fisken er et lille stykke:
http://aiodense.dk/?p=1227
efter som jeg tænker de let kan blive kvalt i de der med store stykker fisk oven på ris.
Jeg ville ikke turde give min søn det - han er 13 mdr. som hun også foreslår i linket, kan man servere rejer osv. for barnet...
jeg ville give mit barn sushi
vores ældste fik sushi da han var helt lille. Fisk er sundt og sushi fisk som spises rå, har strenge levnedsmiddelskrav mht. at fryses inden osv. Jeg ville dog købe det fra et sted som jeg har fuld tiltro til opfylder disse krav!
køber man selv fisk skal man huske og spørge fiskehandleren om det er sushifisk.. nogle fiskehandlere ved ikke noget om dette. Find en der gør da det er rå fisk...
vi har været på sushi restaurent og der fik Villads sushi, og han nød det virkelig... mest risene, men hvad er der galt i at et barn får lov til at smage det...
Ja, hvis jeg selv havde lavet det. For det er sådan set den eneste måde jeg kan være sikker på at alle regler omkring nedfrysning af fiskene er overholdt.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128