Man må ikke være jaluox i sådan en situation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg forstår ikke dit indlæg som, at du synes man skal have mere, fordi man har fået et højrere snit osv. Men mere som tanker om, hvorfor det er sådan at hun får og du ikke har... Og ved du hvad, jeg kan faktisk godt forstå dig. Jeg ville også blive utrolig ked af det, hvis der blev gjort forskel.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

aarhusmor

Jeg ville ikke kalde det at du var jealous. Jeg ville i stedet tænke at du ikke føler der har været retfærdighed.

Du er nok nødt til at spørge dine forældre, hvorfor der er denne forskelsbehandling, inden du går og bliver sur over det og trækker dig væk fra dem.

Måske havde de ingen penge dengang eller kunne ikke overskue det eller noget. Der kan være en grund.

Anmeld

18. juni 2013

DreamChild

Syntes også du skal tage en stille og rolig snak med dine forældre

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

Man er ikke berettiget mere fordi karakteren er sværere eller niveauet er, men synes det skal være lige for både dog og din søster, og synes det er ok at du snakker med dine forældre om det og fortæller de her ting

Anmeld

18. juni 2013

B&J

jeg forstår godt du er såret skuffet og ked af det, det ville jeg også blevet og det er så FORKERT AF DINE FORÆLDER, for det er slet ikke din søster skyld

tag en god snak med dine forælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.