Som overskriften siger: Man må ikke være jaloux i sådan en situation, men det er altså præcis hvad jeg er.
Min lille søster er i dag blevet "student" HG, så ikke rigtig student. hun har fået super fine karakterer 2x10 og 2x12 så det kan jo ikke blive meget bedre.. alle er så stolte af hende.. Men sagen er den, jeg gennemførte samme uddannelse sidste år, men 4x 12 og endda på højere niveau end hende, og der var det sådan bare fint nok.. vi skal fejre hende på fredag med mad, fest og gaver. jeg holdte os noget småt i haven for egen konto, og fik da os et par blomster.. men her betaler min forældre altså hele gildet, og så har både min mor og far købt gaver til hende for 1000 kr. hver, og jeg fik ingen!
jeg er nu i gang med gymnasiet, da HG ikke var noget for mig. og er os lige blevet færdig, dog kun med 1. år. og har fået et fint gennemsnit på næsten 10, og det er altså på A-niveau, og der er bare intet at hente!
så lige nu sidder jeg her, og er jaloux og at hun skal have så meget opmærksomhed, på trods af at jeg faktisk har klaret det bedre end hende..
skulle lige have lettet mit hjerte.
Anmeld