jeres ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

aarhusmor

Det kan godt være at det er fair at han kun vil have 2 børn, men det er en meget ubehagelig måde at fortælle dig det på.

Jeg ville tage en seriøs snak med ham om det og hvis han ikke forstår hvad han siger, ville jeg udsætte brylluppet. I bund og grund handler det jo ikke om I skal have et barn mere, men mere om den tvang han vil udsætte dig for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det ville jeg nok ik. Tænker det er lidt det samme som at sige at hvis du bliver fed og vejer mere end feks 80 kg, så er det også skilmissegrund.... Håber sammenligningenen gir mening!? Vh stine

Anmeld

18. juni 2013

Pigent

Anonym skriver:

Bor sammen med min kæreste vi har to børn sammen. Og er i gang med at spare op til vores bryllup men har så fået af vide af min kæreste at hvis jeg nogensinde bliver gravid med nummer 3 og får barnet så kan jeg godt regne med at blive alene mor til 3. Den kommentar har fået mig til at tvivle. Ville i gifte jer med jeres hvis i havde fået den kommentar? ?

Nej jeg ville ikke gifte mig en med ham hvis han sagde sådan

Anmeld

18. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

Bor sammen med min kæreste vi har to børn sammen. Og er i gang med at spare op til vores bryllup men har så fået af vide af min kæreste at hvis jeg nogensinde bliver gravid med nummer 3 og får barnet så kan jeg godt regne med at blive alene mor til 3. Den kommentar har fået mig til at tvivle. Ville i gifte jer med jeres hvis i havde fået den kommentar? ?

Kan han ikke have sagt det i sjov??

Anmeld

18. juni 2013

C-Dog

Jeg har engang sagt til min mand at hvis han gør mig gravid igen så skrider jeg. Dybt seriøst. Jeg har født tre børn. Alle sammen upsere på kondom, alle sammen elskede og velkomne. Men hertil og ikke længere! 3 er altså nok! Og ja det er da en røvet ting at sige, men han tog intet ansvar for beskyttelse og jeg mener ikke det kun er mit ansvar hver evig eneste dag at sige- husk at ta kondom på, husk at sætte det ordentligt, husk at være lidt forsigtig, pas nu på, og konstant skulle jeg forsvare at jeg ikke tåler p-piller og ikke vil ha spiral osv osv. Måske din mand bare har en grov måde at sige - husk beskyttelsen! på ? Når det så er sagt, så håber jeg da han vil støtte dig gennem tykt og tyndt ellers er der da ingen grund til at gifte sig. Nu har du jo så også chancen for at ta stilling til ikke flere børn. Min mand valgte at få kappet strengene så han ikke gør mig gravid ved et uheld. Det kunne være din mand skulle overveje det?

Anmeld

19. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det ville jeg ikke,jeg ville løbe lige så hurtigt jeg kunne.. 

Anmeld

20. juni 2013

MorDk

Det var da en rigtig tarvelig kommentar!! Jeg ville ihvertfald blive enormt ked af det

Anmeld

20. juni 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

ærligt , næ det vil jeg ikke.. 

det var da en trist kommentar at komme med. 

Anmeld

20. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det er bestemt ikke en sød kommentar, faktisk syntes jeg den er lidt barnlig. Men hvis i har to børn sammen og elsker hinanden, så ville jeg da blive gift.

Han har nok bare haft en dårlig dag, og så er hans ord faldet uheldigt ud. Ville ikke ligefrem gå pga det, som nogle andre skriver. Det er måske lige volldsomt nok over en dum kommentar.

Håber i får snakket om det

Anmeld

20. juni 2013

Muhmi

Hmm... Kan ikke 100% svare at nej det ville jeg ikke, for jeg kender ikke din kæreste eller dig og hvordan jeres forhold plejer at fungere, altså om det er sådan nogle udmeldinger der ofte forekommer i jeres hjem...

Men som udgangspunkt, hvis Anders sagde sådan til mig, sådan helt umotiveret, så nej, så ville jeg ikke have giftet mig med ham dengang.. Han ved at jeg vil have flere børn, 4-5 stykker, så det ville gøre mega ondt på mig at få at vide han ville forlade mig fordi jeg har det ønske. Heldigvis er han så enig i den børneflok jeg ønsker mig.

Men hvor kommer det fra? Hvorfor sagde han sådan, hvad snakkede i om da denne udmelding kom fra ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.