Har virkelig brug for et råd:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

se det lyder da som en rigtig god ide! Det er også lederen du skal snakke med om det! :-)

Hvis det er godt på de andre stuer så er det da bare om at få skiftet og du kan jo sagtens sige du simpelthen ikke brydeer dig om den måde DE kører den stue på..om det så er kemi eller ej så derfor vil du gerne flytte hende.

mon ikke der er plads nu her hvor de sidste skolebørn skal starte så det er bare om at høre.

Åhh det håber jeg virkelig ville være muligt!

Jeg må lige, i dag, spørge efter et møde på et tidspunkt. Har allerede ondt i maven over det, de er så ubehagelige at snakke med

Skal jeg bare sige at jeg gerne vil have at lederen er med til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Åhh det håber jeg virkelig ville være muligt!

Jeg må lige, i dag, spørge efter et møde på et tidspunkt. Har allerede ondt i maven over det, de er så ubehagelige at snakke med

Skal jeg bare sige at jeg gerne vil have at lederen er med til det?

du går da bare direkte til lederen selv..uden de andre madammer og siger du gerne vil flytte stue. Så kan du fortælle lederen hvorfor.

At fx. kemien ikke passer det er jo helt legalt og i vores superfantastiske bh er der da også et barn der har flyttet stue..hun legede simpelthen mere på den anden med de børn der, så intet problem idet.

:-)

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

du går da bare direkte til lederen selv..uden de andre madammer og siger du gerne vil flytte stue. Så kan du fortælle lederen hvorfor.

At fx. kemien ikke passer det er jo helt legalt og i vores superfantastiske bh er der da også et barn der har flyttet stue..hun legede simpelthen mere på den anden med de børn der, så intet problem idet.

:-)

Problemet er at lederen er sygemeldt og der er vist en afløser, men jeg ved ikke hvem er. Hun er leder for 3 institutioner så hun er der sjældent, åbenbart Hvad gør jeg så? Fanger en anden pædagog og siger jeg ikke tør snakke med de to fra stuen

Anmeld

18. juni 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Problemet er at lederen er sygemeldt og der er vist en afløser, men jeg ved ikke hvem er. Hun er leder for 3 institutioner så hun er der sjældent, åbenbart Hvad gør jeg så? Fanger en anden pædagog og siger jeg ikke tør snakke med de to fra stuen

Hvis du ikke kan få nummer eller email på sustitutten, så du den vej kan bede om at få flyttet stue så ville jeg høre pladsanvisningen ad. fortælle at lederen er syg og vikaren ikke er til at få fat på og så forklare du bare gerne vil have hende flyttet til en anden stue.

Normalt er det jo lederen der fordeler de børn der bliver henvist så en mail eller telefon til vikaren ville være bedst.

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Hvis du ikke kan få nummer eller email på sustitutten, så du den vej kan bede om at få flyttet stue så ville jeg høre pladsanvisningen ad. fortælle at lederen er syg og vikaren ikke er til at få fat på og så forklare du bare gerne vil have hende flyttet til en anden stue.

Normalt er det jo lederen der fordeler de børn der bliver henvist så en mail eller telefon til vikaren ville være bedst.

Tak jeg må prøve ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.