Kathepige skriver:
Nej nej, søde!
Det var slet, slet ikke sådan skrevet eller ment.
Selvfølgelig VIL i, og det bliver også jeres tur igen.
Sorgen og tabet kommet man aldrig over, og det skal man heller ikke. Der skal altid være plads til Naja, lige meget hvor lang tid, der går.
Selvfølgelig skal du ikke glemme hende, og det er ok at have selvmedlidenhed (selvom jeg nu ikke vil kalde det, det)
Du virker bare i dine indlæg stadig rigtig rystet, forståeligt nok, og det var derfor, jeg skrev som jeg gjorde.
Om der i dit hjerte var plads til lige nu at starte PB? Eller om du havde brug for mere tid til at komme dig mere over tabet?
Åh, jeg synes, det er svært at formulere uden at lyde som en kælling.
Så er jeg med!
Det kan også bare være svært at se hvordan det er skrevet og hvordan det menes.. Ja, og så er det er følsomt emne..
Altså.... Jeg syns ikke som sådan at jeg er rystet over det der er sket. Vi mangler bare stadig en del ting at få lukket fra sygehusets side, som gør at jeg stadig er meget meget frustreret og det gør nok også det hele en del værre.
Min barsel ophørte i fredags og i går måtte jeg drage den lange vej til jobcenteret og melde mig ledig, det var hårdt. Det var hårdt at sidde midt i jobcenteret med folk rundt om, og fortælle hende damen at mit barn var dødt osv...
Jeg ved min datter er død. Jeg ved hun er et bedre sted nu, hvor hun ikke har ondt og ikke skal kæmpe! Men det får ikke smerten til at forsvinde og det retfærdiggør ikke, at hun er væk. Ville for alt i verden have hende hos mig..
Det gør stadig ondt! Og det vil det gøre uendelig lang tid endnu. Det kant tage flere år, inden man kan leve bare lidt 'normalt' igen.
Jeg syns vi er klar.. Og der går jo også en del tid inden bebs kommer til verden.. Jeg ved vi kan klarer det.. Naja havde været 2 døde, da Malte kom 'tilbage' og hverdagen ramte også igen. Vi var på den måde hurtigt tilbage igen, og det har hjulpet os meget.. Men derfor ved jeg også, at vi er klar på den del. Malte mangler intet, kommer i skole, får mad

, lavet lektier, børster tænder og andre små ligegyldige ting