Kathepige skriver:

Jeg tror også, det er vigtigt, du giver dig selv tid og ro til at komme ovenpå igen.
Så længe du har alle de følelser der, kan det som en anden skriver, være svært at blive gravid - og måske skal du også overveje, hvorvidt du er klar til det ovenpå sådan et stor tab?
Hm!
Jeg ved slet ikke lige hvordan jeg skal besvare dig. Kan heller ikke lige føle om du skriver det af 'goodwill' eller fordi du er 'uenig'..

(Har mødt en del modstand omkring vores ønske om en mere, derfor jeg skriver som jeg gør

)
Altså .... Jeg vælger at tro vi er klar, siden jeg reagere som jeg gør! Min kæreste vil også gerne have en igen og det samme vil jeg..
Jeg er sikker på, at enten så vil man, eller også vil man ikke! Tror ikke der er en mellemting... - og det vil vi..
Hvis jeg skal vente til jeg ikke længere er ked af, at mit barn er dødt.. Ja, så bliver det satme en lille familie vi får!
Sorg, savn og uretfærdighed vil altid være der! Selvfølgelig aftager det, men det forsvinder aldrig og det skal det heller ikke..
Kunne også vælge at følge min svingerfars råd og glemme alt om min datter, holde op med at have så meget medlidenhed med mig selv, være ked af det, tænke på hende og komme videre..
Men sådan er jeg ikke!
Anmeld