Får vi lov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
22 svar
22 synes godt om
18. juni 2013

FrkRaarup

Jeg tror bare slet ikke på det mere! Tror aldrig det bliver vores tur igen..
4 måneder siden jeg fødte! Havde bare regnet med det ville gå hurtigt denne gang.. Men åbenbart ikke..

Savner min lille pige, og ikke mindst savner jeg den familie vi så kort nåede at have!

Jeg prøver ikke at tænke på det og lade som om at det slet ikke er det jeg ønsker.. Prøver at overbevise mig selv om, at jeg ikke ønsker flere børn... Men for fanden, hvor er det svært.

Er ulykkelig og det føltes så uretfærdigt at vi også skal kæmpe for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Tulipan

FrkRaarup skriver:

4 måneder siden jeg fødte! Havde bare regnet med det ville gå hurtigt denne gang.. Men åbenbart ikke..

Savner min lille pige, og ikke mindst savner jeg den familie vi så kort nåede at have!

Jeg prøver ikke at tænke på det og lade som om at det slet ikke er det jeg ønsker.. Prøver at overbevise mig selv om, at jeg ikke ønsker flere børn... Men for fanden, hvor er det svært.

Først lige et kram!

Det skal nok blive jeres tur igen. Måske er det sundt nok du får tid til at komme dig ordentligt inden du blir gravid igen. Så længe du er frustreret og ked af det kan det ændre på hormonerne i kroppen, måske kan du slet ikke blive gravid før det er kommet mere på afstand? 

Men er sikkert på det nok skal ske snart. Men ting tar tid, også sorg kræver tid

Anmeld

18. juni 2013

MariaKyedDK

FrkRaarup skriver:

Er sikker på det nok skal blive jeres tur igen, efter den tragiske hændelse i har været igennem. 

det er dybt uretfærdigt og jeg er dybt berørt af jeres tab. 

Anmeld

18. juni 2013

Dut-ugle

18. juni 2013

Flødebollen

FrkRaarup skriver:

Jeg tror også, det er vigtigt, du giver dig selv tid og ro til at komme ovenpå igen.

Så længe du har alle de følelser der, kan det som en anden skriver, være svært at blive gravid - og måske skal du også overveje, hvorvidt du er klar til det ovenpå sådan et stor tab?

Anmeld

18. juni 2013

Trekløver(:

FrkRaarup skriver:

Det skal nok blive jeres tur igen, din krop skal bare finde sig selv, og 4 måneder er ikke længe selvom det kan føltes sådan

Anmeld

18. juni 2013

FrkRaarup

Kathepige skriver:

Jeg tror også, det er vigtigt, du giver dig selv tid og ro til at komme ovenpå igen.

Så længe du har alle de følelser der, kan det som en anden skriver, være svært at blive gravid - og måske skal du også overveje, hvorvidt du er klar til det ovenpå sådan et stor tab?

Hm!

Jeg ved slet ikke lige hvordan jeg skal besvare dig. Kan heller ikke lige føle om du skriver det af 'goodwill' eller fordi du er 'uenig'..
(Har mødt en del modstand omkring vores ønske om en mere, derfor jeg skriver som jeg gør )

Altså .... Jeg vælger at tro vi er klar, siden jeg reagere som jeg gør! Min kæreste vil også gerne have en igen og det samme vil jeg..
Jeg er sikker på, at enten så vil man, eller også vil man ikke! Tror ikke der er en mellemting... - og det vil vi..

Hvis jeg skal vente til jeg ikke længere er ked af, at mit barn er dødt.. Ja, så bliver det satme en lille familie vi får!
Sorg, savn og uretfærdighed vil altid være der! Selvfølgelig aftager det, men det forsvinder aldrig og det skal det heller ikke..

Kunne også vælge at følge min svingerfars råd og glemme alt om min datter, holde op med at have så meget medlidenhed med mig selv, være ked af det, tænke på hende og komme videre..

Men sådan er jeg ikke!

Anmeld

18. juni 2013

FrkRaarup

Dut-ugle skriver:

Anmeld

18. juni 2013

FrkRaarup

malle23 skriver:

Det skal nok blive jeres tur igen, din krop skal bare finde sig selv, og 4 måneder er ikke længe selvom det kan føltes sådan

Det føles som flere år Suk...!

Anmeld

18. juni 2013

FrkRaarup

Kathepige skriver:

(Håber ikke du tager svaret alt for tungt! For det er ikke negativt ment)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.