Gaven til storesøster - hvad synes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Clisolka

Ditte_Marie skriver:

Godaften piger

Bella bliver jo storesøster her om en måneds tid, der vil hun være 18 måneder.
Hun skal på hospitalet have én gave, når hun kommer og besøger lillesøster, men jeg ville også sørge for at der var lidt nyt legetøj når vi kommer hjem.

Hun er begyndt at interessere sig for min gamle BabyBorn dukke - kører i vogn med den, giver den sutten og krammer den.

Så jeg tænkte; hun skal da have en ny dukke med tilbehør til.. som seng, bleer og sutteflaske. Så kan hun have sin egen baby, ligesom mor har - agtigt. Hvad synes i om den idé?

Hvad har i selv givet jeres børn da de blev storesøskende?

Håber at i vil hjælpe - evt. komme med forslag til hvad vi ellers kan give hende..

Uha her er jeg også gået i tænkeboks herhjemme 

Her har jeg lidt kig på denne My Litte Pony:

http://www.br.dk/Brands/MY%20LITTLE%20PONY/MLP%20SO%20SOFT%20BABY%20PONY,%20ASST,-d-,.aspx?id=893605&vid=533417A

Den virkede hun meeeeeget glad for den anden dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

StudPsyk

Vi gav ikke Rose noget, for hun var alligevel ikke gammel nok til at forstå sammenhængen. Ligeledes 18 mdr - men alle barselsgæsterne havde gaver med til hende, så der stod alligevel gaver, da hun kom hjem igen efter jeg havde født

Anmeld

18. juni 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Vi gav ikke Rose noget, for hun var alligevel ikke gammel nok til at forstå sammenhængen. Ligeledes 18 mdr - men alle barselsgæsterne havde gaver med til hende, så der stod alligevel gaver, da hun kom hjem igen efter jeg havde født

Vi købte heller ikke noget og Madeleine var alligevel 2,4år. Dog havde moster købt blomster for hende til mig. Og hun fik gaver af Martins forældre.

Anmeld

18. juni 2013

Savannah

Jeg synes at en dukke med tilbehør er en rigtig fin ide, hun har den perfekte alder til at udtrykke følelser gennem leg - fordi hendes sprog ikke er helt udviklet endnu. Så jeg siger go for dukken!
Jeg var selv 5 år da jeg fik en lillesøster og jeg husker tydeligt hvor fedt det var at få en storesøstergave. Din datter kan sandsynligvis ikke huske det når hun bliver stor, men følelserne er garanteret de samme.
Mvh Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.