Hvordan finder jeg ud af om min mand er utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Newsence

Jeg har oplevet utroskab og ved nu at en løgn bedst er skjult blandt to sandheder. Jeg mistænkte manden men hver gang kom der en logisk forklaring så det var umuligt at opdage. Så er mistanken der så tjek efter og få ro.. Er der sms samtaler der ikke hænger sammen er det jo fordi han sletter... Når han er på face så kig med og spørg om der er noget spændende. Når telefonen bibber så ta den som du vil række den til ham og se om han bliver nærvøs. Ja man er dum hvis man tjekker og der intet er men at leve i uvished er ikke fedt og du får ikke ham til at indrømme noget... Tid har han jo masser af så den dur bare ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Isabella_mor

min kæreste bruger også RIGTIG meget tid med sin telefon... 

måske er din kæreste lige som min bare afhængig af den skide telefon... her har vi indført at vi laver mobil/computerfri dage fordi at vi simpelthen er rigtig gode til begge to at sidde hver for sig med de dumme mobiler..

så foreslå sådan noget.. og så kun aftale at i gør det begge to. uden undtagelse... det eneste der måske er tilladt er at tage telefonen når den ringer.. men ingen facebook, ingen spil osv... 

man bliver afhængig af det lort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.