Hej,
Jeg håber at I måske kan hjælpe eller blot tale mig lidt til ro..
Jeg er gift med en dejlig mand, vi har været gift i over 10 år, og vi har børn sammen..
Så vidt jeg ved har min mand aldrig været mig utro, men nu begynder jeg alligevel at tvivle lidt.
Han har i lang tid, ca. 6 mdr trænet rigtigt meget, både om formiddagen i weekenderne og om aften i hverdagene, det er 2 sportsgrene han dyrker, og det skifter mellem at han nogle gange er væk i halvanden time og andre gange 3.
Han sidder MEGET med sin telefon, og når jeg spørger til det, får jeg altid at vide at han blot er på facebook...?
Hans sexlyst er okay, men slet ikke som den har været, og nogle gange virker det som om, at "det jo bare er noget vi skal gøre".
Dertil kommer det at han ikke virker voldsomt interesseret i mig mere, altså han spørger til min dag, vil gerne kysse farvel og hej, men ikke så meget mere end det.. Han virker dog ikke sur, blot fjern eller optaget af noget... Direkte adspurgt siger han at der ikke er noget galt, han er blot travl, og har meget at se til på jobbet... Direkte adspurgt om utroskab siger han "hvornår skulle jeg have tid til det" og smiler..
Såhhh jeg har ikke noget konkret, og jeg vil ikke begynde at snage i hans telefon..
Men hvad siger I lugter det lidt?
Knus Mom
Anmeld