Hvordan finder jeg ud af om min mand er utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.480 visninger
11 svar
8 synes godt om
17. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg håber at I måske kan hjælpe eller blot tale mig lidt til ro..

Jeg er gift med en dejlig mand, vi har været gift i over 10 år, og vi har børn sammen..

Så vidt jeg ved har min mand aldrig været mig utro, men nu begynder jeg alligevel at tvivle lidt.

Han har i lang tid, ca. 6 mdr trænet rigtigt meget, både om formiddagen i weekenderne og om aften i hverdagene, det er 2 sportsgrene han dyrker, og det skifter mellem at han nogle gange er væk i halvanden time og andre gange 3. 

Han sidder MEGET med sin telefon, og når jeg spørger til det, får jeg altid at vide at han blot er på facebook...?

Hans sexlyst er okay, men slet ikke som den har været, og nogle gange virker det som om, at "det jo bare er noget vi skal gøre".

Dertil kommer det at han ikke virker voldsomt interesseret i mig mere, altså han spørger til min dag, vil gerne kysse farvel og hej, men ikke så meget mere end det.. Han virker dog ikke sur, blot fjern eller optaget af noget... Direkte adspurgt siger han at der ikke er noget galt, han er blot travl, og har meget at se til på jobbet... Direkte adspurgt om utroskab siger han "hvornår skulle jeg have tid til det" og smiler..

Såhhh jeg har ikke noget konkret, og jeg vil ikke begynde at snage i hans telefon.. 

Men hvad siger I lugter det lidt?

Knus Mom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej,

Jeg er gift med en dejlig mand, vi har været gift i over 10 år, og vi har børn sammen..

Så vidt jeg ved har min mand aldrig været mig utro, men nu begynder jeg alligevel at tvivle lidt.

Han har i lang tid, ca. 6 mdr trænet rigtigt meget, både om formiddagen i weekenderne og om aften i hverdagene, det er 2 sportsgrene han dyrker, og det skifter mellem at han nogle gange er væk i halvanden time og andre gange 3. 

Han sidder MEGET med sin telefon, og når jeg spørger til det, får jeg altid at vide at han blot er på facebook...?

Hans sexlyst er okay, men slet ikke som den har været, og nogle gange virker det som om, at "det jo bare er noget vi skal gøre".

Dertil kommer det at han ikke virker voldsomt interesseret i mig mere, altså han spørger til min dag, vil gerne kysse farvel og hej, men ikke så meget mere end det.. Han virker dog ikke sur, blot fjern eller optaget af noget... Direkte adspurgt siger han at der ikke er noget galt, han er blot travl, og har meget at se til på jobbet... Direkte adspurgt om utroskab siger han "hvornår skulle jeg have tid til det" og smiler..

Såhhh jeg har ikke noget konkret, og jeg vil ikke begynde at snage i hans telefon.. 

Knus Mom

Hvis min mand sagde og opførte sig sådan, ville jeg også blive mistroisk.

Anmeld

17. juni 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Hej,

Knus Mom

Svært at sige. Det "rigtige" at gøre er at stole på din mands forklaring om at han har travlt osv., men ærlig talt ville jeg nok selv have svært ved at æde den. Ville nok konfrontere ham med det du oplever/beskriver overfor os, og så håbe hans samvittighed gør det rigtige. 

ville aldrig snage i mobilen, men måske lige køre et smut forbi en af hans sportsgrene og hvis han opdager/ser dig ville jeg bare sige at det er for interessens skyld og for at se om det kunne være noget for dig. Og hvis han ikke opdager dig, så fint for det. Du får stillet din nysgerrighed og hvad han ikke ved har han vel ikke ondt af

Måske jeg får høvl for den, men er bare ærlig!

Men okay hvis han går til så meget sport, er han så meget trænet/i god form?

Anmeld

17. juni 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej,

Knus Mom

Det er svært at sige.. Altså man har jo før hørt at, når den ene part er meget "hemmelighedsfuld"omkring telefonen, og har den med sig over alt, at det har været = utroskab.

Og da det jo er en mistanke du har, ville jeg da helt klart holde med "signalerne"

Håber for dig at det blot er en grim mistanke

Stort

(ps, jeg ville nok ikke kunne holde mig fra hans telefon! Ulovligt/tarveligt/dumt eller ej)

Anmeld

17. juni 2013

aarhusmor

Jeg tænker at det lyder som om han er stresset og at han ikke kan overskue ret meget mere.

Men igen, jeg ville da spørge mere ind til det. Fortælle ham hvordan jeg har det med den måde han er på.

Jeg tænker ikke umiddelbart utroskab, men det kan vel aldrig udelukkes. Men snak sammen eller prøv.

Anmeld

17. juni 2013

Lookingforward

Står i samme situation, dog ikke med mistanke om utroskab til følge 

Min mand har det sidste års tid været mere fjern og distanceret end han plejer, sexlysten har ikke været i top, han har brugt sin tlf. og computer meget, og han har brugt meget tid på at være ved sin hobby 
Dette skyldes stress i dagligdagen, at han når han kommer hjem ikke har det store overskud til at spørge ind til min dag, jeg tror såmænd ikke at det er fordi at det ikke interesserer ham, mere af frygt for at jeg har haft en dårlig dag, så han skal tage stilling til det yderligere...  Han kysser mig og krammer mig stadig, men har også behov for "alene-tid"... Det var hårdt i starten, men jeg ved at det er hans måde at tackle en travl og stressende hverdag 

Så det behøver nødvendigvis ikke at være utroskab! Hvis jeg var dig ville jeg vælge at stole blindt på ham, og fastholde dig selv i troen, at hvorfor skulle han fortsat være hos dig og elske dig, for så at være dig utro??
Hvis det så viser sig at være det, så har du omend dit på det rene, og kan i den grad tillade dig at være ked af det og skuffet, uanset hvor hårdt det så end må blive!

Anmeld

17. juni 2013

Lookingforward

Lookingforward skriver:

Står i samme situation, dog ikke med mistanke om utroskab til følge 

Min mand har det sidste års tid været mere fjern og distanceret end han plejer, sexlysten har ikke været i top, han har brugt sin tlf. og computer meget, og han har brugt meget tid på at være ved sin hobby 
Dette skyldes stress i dagligdagen, at han når han kommer hjem ikke har det store overskud til at spørge ind til min dag, jeg tror såmænd ikke at det er fordi at det ikke interesserer ham, mere af frygt for at jeg har haft en dårlig dag, så han skal tage stilling til det yderligere...  Han kysser mig og krammer mig stadig, men har også behov for "alene-tid"... Det var hårdt i starten, men jeg ved at det er hans måde at tackle en travl og stressende hverdag 

Så det behøver nødvendigvis ikke at være utroskab! Hvis jeg var dig ville jeg vælge at stole blindt på ham, og fastholde dig selv i troen, at hvorfor skulle han fortsat være hos dig og elske dig, for så at være dig utro??
Hvis det så viser sig at være det, så har du omend dit på det rene, og kan i den grad tillade dig at være ked af det og skuffet, uanset hvor hårdt det så end må blive!

Lige en tilføjelse:

Mht. tlf. så kunne det jo være samme scenarie som her, at manden bruger tlf og computer til at koble fra  Og hvis ikke han går og gemmer sin tlf, bliver panisk hver gang der kommer en sms eller opkald osv, så virker det yderst usandsynligt at det skulle hænge sammen med utroskab 

Anmeld

17. juni 2013

C-Dog

Jeg ville bare sige det som det var. En aften han sidder med telefonen ville jeg nok sige, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, men jeg er utrolig bange for du er mig utro. Må jeg ikke se din mobil, og bevise overfor mig selv at det er noget pjat. Jeg stoler på dig, jeg er bare så usikker og følelsen driver mig til vanvid. Ved at min mand ikke ville have noget imod jeg sagde sådan, vi er trodsalt hinandens bedste ven, og hvis ikke man kan vise sig fra sin 'dårlige side' over for sin bedste ven og mand, ja så er der måske noget galt. Jeg sætter da ihvertfald min mands ve og vel lidt højere end mit privatliv på noget så ligegyldigt som min mobil og ved han er ligesådan..

Men så skal du jo nok være forberedt på du ikke får lov hvis han skjuler noget

Anmeld

17. juni 2013

Kildebakken

Jeg synes ikke det lyder som utroskab. jeg forestiller mig at den utro ville virke gladere, få nye spændende ideer og sexlysten ville stige. Men du kender vel din mand bedst. Du må lufte din frygt mere alvorligt end hidtil, fordi det du fornemmer er at der er noget galt med jeres forhold og det må i arbejde på i fællesskab. 

Kh

Anmeld

17. juni 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Hej,

Knus Mom

Det lyder som en stresset mand, som har brug for at koble lidt fra. Men hvis du er så meget i tvivl, så tag en hvilken som helst dag, og tag i hans træningscenter og se om han er der eller ej. 

Så får du ro, og i kan ha en fortsat god hverdag, uden den ene part bliver mistroisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.