Skygge, solhat, solcreme! Fat det nououuuuu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Laulund87

LOOOL det er grumt

Men det er jo helt klart også meningen for at skabe opmærksomhed.. Godt med selvironi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

gokkelok

Albertsen92 skriver:

Det er jo din mening om det.. Hvad gjorde de måske i stenalderen? Vi er skabt til at være i solen herhjemme.

Og hvis nu jeg får før rynker end andre så:

Hellere tidligere rynker end bleg

Men det tror jeg nu mere ligger i generne, min mir og far har fx meget pæn hud... Så jeg tager det roligt.

Ja, både det med at blive brun og det med rynker ligger i generne, solen gør det bare værre. 

Nå men, om man kan vænne huden til solen eller ej, så kan man i hvertfald ikke vænne huden til ikke, at få hudkræft. Så lige meget hvad, er det en god ide, at anvende solcreme.

... og jeg indrømmer gerne, at jeg ville ønske jeg kunne blive lidt brun. For det er skisme ikke rart, altid at blive rød og ligne en krebs 

Anmeld

17. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Albertsen92 skriver:

Det er jo din mening om det.. Hvad gjorde de måske i stenalderen? Vi er skabt til at være i solen herhjemme.

Og hvis nu jeg får før rynker end andre så:

Hellere tidligere rynker end bleg

Men det tror jeg nu mere ligger i generne, min mir og far har fx meget pæn hud... Så jeg tager det roligt.

I stenalderen bekymrede man sig ikke om hudkræft - der var den forventede levealder 35 år...

Anmeld

17. juni 2013

CarinaSB

Muhmi skriver:

Bliver simpelthen bare nødt til at dele mit helt nye yndlings-sommerhit! Frederik Fetterlein - 3xS

http://www.youtube.com/watch?v=v_xliIosf4U

Sangen er ikke vild god .. men det er jo et super budskab .. Her bliver ungerne smurt ind .. Os fordi at jeg er rødhåret og ungerne jo kan have fået det pigment fra mig .. :) Så de bliver smurt godt ind .. Solhatten må jeg sq nok indrmme glipper engang imellem .. Men det er fordi at det er en kamp at få den på dem .. :)

Anmeld

17. juni 2013

MorDk

Valle81 skriver:

Det er fandme plat..... Sorry:-)

Kan ikke være mere enig! Så den også på Facebook. Jeg sys virkelig den er til grin/HAN er til grin!

Anmeld

17. juni 2013

Albertsen92

Mor og meget mere skriver:

I stenalderen bekymrede man sig ikke om hudkræft - der var den forventede levealder 35 år...

I know, men naturen har jo skabt os til det, og jeg synes naturen er meget smart, så hvorfor lave sådan en fejl?

Anmeld

17. juni 2013

Albertsen92

gokkelok skriver:

Ja, både det med at blive brun og det med rynker ligger i generne, solen gør det bare værre. 

Nå men, om man kan vænne huden til solen eller ej, så kan man i hvertfald ikke vænne huden til ikke, at få hudkræft. Så lige meget hvad, er det en god ide, at anvende solcreme.

... og jeg indrømmer gerne, at jeg ville ønske jeg kunne blive lidt brun. For det er skisme ikke rart, altid at blive rød og ligne en krebs 

Så er vi enige

Alt med måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.