Albertsen92 skriver:
Er helt enig med dig 
Vi er jo skabt til at være i solen, uden at smøre os ind og have uv dragter osv på.. Det er alt for meget!
Min mor har aldrig smurt os ind, og det har gjort at vores hud kan klare solen, selv nede på ferier uden solcreme, og jeg har altid ligget og solet hele ferien. Mine veninder har været så misundelige på mig, de bliver røde bare af at kigge ud af vinduet
Tror det er godt at gøre huden vant til solen 
Her er et billede af min storesøster og jeg på en ferie på kreta, en skøn kulør, men ingen rødme 
Altså, en helt almindelig dansker med lyst hår og blå øjne kan normalt ikke tåle særlig meget sol og vores hud er altå ikke lavet til stærk sol, så ville vi have været negere.
... og det med at vænne sin hud til solen, det passer vist heller ikke. Der er mange der går i solarie for, at bedre kunne tåle solen om sommeren, men det svarer kun til en faktor 2, så det dur altså ikke.
Nu er jeg selv rødhåret, blå øjne og meget bleg og jeg kan ikke få noget farve på mig, andet end rød. Så evnen til at blive brun ligger nok i generne, du har nok bare været heldig...
... heldigvis for mig, får jeg nok bare færre rynker 
Anmeld