Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Men nu har jeg jo sagt at jeg ikke lavede mad i dag. Og at han selv måtte, så børnene fik noget mad. Hvortil han svarede fint, så får de sgu ikke noget at æde, jeg er ligeglad. Hvad skal jeg så Gøre nu? Laver mad, og han ved at jeg bare accepterer den måde han taler på. Eller holde på det jeg har sagt med at jeg ikke laver mad?

for fremtiden syntes jeg du skal lave mad KUN til dig og børene også dag... for dine børn SKAL HAVE MAD!

og jeg må ærlig indrømme du skal godt nok have en snak med det pattebarn du bor med for sikke en opførelse han har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du laver da bare det mad du har planlagt til dig og ungerne, og vil han ik spise med, ka han blive fri! 

Så ka dig og ungerne bare sidde og hygge jer, med jeres lækre mad!!! Vh stine

Anmeld

16. juni 2013

Ditte-3

lav det mad som du hele tiden har sagt du ville ( lyder som en lækker aftensmad ) så må han jo spise eller la vær men lav så der også er til dine børn for de skal ha mad om han er tøsse sur eller ej

Anmeld

16. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Men nu har jeg jo sagt at jeg ikke lavede mad i dag. Og at han selv måtte, så børnene fik noget mad. Hvortil han svarede fint, så får de sgu ikke noget at æde, jeg er ligeglad. Hvad skal jeg så Gøre nu? Laver mad, og han ved at jeg bare accepterer den måde han taler på. Eller holde på det jeg har sagt med at jeg ikke laver mad?

så laver du mad til dig og børnene og så må han sgu sulte!

Anmeld

16. juni 2013

Benjamins'mor

Ja, så havde han fået afvide at han måtte spise en rugbrød eller deltage i madlavningen (det gør min kæreste, så der er altid noget han kan lide). Og så havde mine børn spist det samme som jeg.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Vi fik ny opgravede kartofler. Nye pillede ærter og majs og bønner fra haven. Plus fiskefrikadeller.  Det rager manden en skid hvis jeg siger at så må han sulte. 

Anmeld

16. juni 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg ville bare lave det mad jeg vidste han ik ku li de næste mange dage også spise sammen med ungerne.. så ku han selv finde på noget og måske komme ind i kampen.. Du er vel ik hans koge kone

Anmeld

16. juni 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Vi fik ny opgravede kartofler. Nye pillede ærter og majs og bønner fra haven. Plus fiskefrikadeller.  Det rager manden en skid hvis jeg siger at så må han sulte. 

Det lyder grimt - men hold da op et pattebarn! Hvad HELVEDE biller han sig ind!
Selvfølgelig skal børnene have mad! - Han tager dem jo tilfange for at undgå at spise det han ikke lige har lyst til - hvad er DET for en opførsel? Er han 15 og sur på sine forældre eller hvad?
Ej ved du hvad, hvis han er sådan i ret mange sammenhænge er han da ikke værd at samle på!

Anmeld

16. juni 2013

Laulund87

Bede ham om at gå og komme tilbage når han var blevet voksen og kunne snakke pænt..

Anmeld

16. juni 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Manden spør, hvad skal vi ha og spise til aften? Jeg svarer at vi skal ha masser af frisk grøntsager, nye kartofler og fiskefrikadeller

Som svar tilbage får jeg 》fy for satan 《

Jeg bliver enormt ked af det, og siger så at så må han selv lave mad til ham og børnene. Og får så som svar 》så får de ikke en skid og æde, jeg er sgu ligeglad《

For mig er det vigtigt at mine børn får fisk, grønsager osv. Og bliver skide ked af det over den negative måde manden kommer med svar på hvordan ville i ha reageret hvis jeres mænd sagde sådan til jer?

Jeg havde lavet maden alligevel til mig selv og børnene - for de skal jo have mad 

Er manden kræsen må han tage sig en rugbrødsmad, eller spise hvad der bliver serveret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.