Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
19 svar
12 synes godt om
16. juni 2013

Anonym trådstarter

Manden spør, hvad skal vi ha og spise til aften? Jeg svarer at vi skal ha masser af frisk grøntsager, nye kartofler og fiskefrikadeller

Som svar tilbage får jeg 》fy for satan 《

Jeg bliver enormt ked af det, og siger så at så må han selv lave mad til ham og børnene. Og får så som svar 》så får de ikke en skid og æde, jeg er sgu ligeglad《

For mig er det vigtigt at mine børn får fisk, grønsager osv. Og bliver skide ked af det over den negative måde manden kommer med svar på hvordan ville i ha reageret hvis jeres mænd sagde sådan til jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

M (:

Anonym skriver:

Manden spør, hvad skal vi ha og spise til aften? Jeg svarer at vi skal ha masser af frisk grøntsager, nye kartofler og fiskefrikadeller

Jeg bliver enormt ked af det, og siger så at så må han selv lave mad til ham og børnene. Og får så som svar 》så får de ikke en skid og æde, jeg er sgu ligeglad《

For mig er det vigtigt at mine børn får fisk, grønsager osv. Og bliver skide ked af det over den negative måde manden kommer med svar på hvordan ville i ha reageret hvis jeres mænd sagde sådan til jer?

Han kan spise det der bliver serveret, eller også kan han lade være! Jeg laver det JEG føler for, og kan han ikke lide menuen, må han selv gå i køkkenet eller blive fri for at spise det.

MEN jeg ville nok blive både skuffet og ked af det.  

Anmeld

16. juni 2013

JulieE

Ej hvor ville jeg blive tosset over det svar  Det er bare SÅ meget ikke i orden, i min verden!!!

Så må han jo komme ind i kampen, når det gælder aftensmaden 

Anmeld

16. juni 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Du laver det mad DU  har lyst til og det du syntes dine børn skal have, så kan han selv lave mad til ham selv...  

Anmeld

16. juni 2013

B&J

Jamen så må HAN skisme lave mad til sig selv! punktum

syntes det lyder super lækkert det dig og dine børn skal have det smager sååå godt

Anmeld

16. juni 2013

bøllen

Anonym skriver:

jeg var nok blevet PÆNT rasende. Jeg laver madplan, handler & laver maden. Kan han ikke li det må han sku undvære

Anmeld

16. juni 2013

Miss BananaHammock

Den der laver manden/handler ind, bestemmer hos os. Det er skiftevis. Nogle gange er jeg heller ikke helt gearet til det manden har planlagt, men sådan er det bare. Ellers må jeg selv køre ned og handle ind til noget andet.

Synes du skal lave det du har planlagt til dig og børnene og vil din mand ha' noget andet, kan han spise det når børnene er lagt. Ellers bliver de bare forvirret uden grund. Selvfølgelig skal jeres børn havde det sunde og efter min mening lækre mad du har planlagt!

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar manden er virkelig hverken til at hug eller stik i. Så han mener det han siger med fy for satan og at børnene ikke får noget mad.  Jeg troede at det bare var mig som var for pattede og blive ked af det over hans måde at tale på. Han sagde det sådan Okey surt.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Men nu har jeg jo sagt at jeg ikke lavede mad i dag. Og at han selv måtte, så børnene fik noget mad. Hvortil han svarede fint, så får de sgu ikke noget at æde, jeg er ligeglad. Hvad skal jeg så Gøre nu? Laver mad, og han ved at jeg bare accepterer den måde han taler på. Eller holde på det jeg har sagt med at jeg ikke laver mad?

Anmeld

16. juni 2013

Nemesis

Jeg var blevet tosset! Det er totalt respektøst uanset om han ikke selv kan lide maden eller ej.

Jeg synes du nu skal sige til ham " synd du ikke vil have maden, Så laver jeg kun til børnene og jeg."

Selvfølgelig skal børnene have mad!

Det at han så ikke vil sørge for mad til børnene er jo helt ude i hampen. Men sørg for han ved det så ikke bliver lavet til ham - hvis han skifter mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.