Prøver at blive gravide på 3 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Pablo C

isabellasmor skriver:

På 3 mdr har man normalt vis haft 3 ægløsninger = 3 forsøg. Selvom man højt sandsynligt har hygget noget mere end 3 gange 

Nårh heh :-I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

baby012

Ork, 3 måneder Uwe ingenting, mine forældre prøvede i 8 år  

Anmeld

16. juni 2013

SjeBets

3 mdr er slet ingenting, men hvis den første var hurtig lavet så kan man godt blive lidt utålmodig, men som de andre siger så er det kun reel 3 forsøg i har haft, ægget er jo ligeglad med om i har sex hver dag, da det kun kommer en gang i måneden og der har i et meget kort interval at ramme det i 

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Pablo C skriver:

3 gange, arg vi har nok prøvet lidt mere end det .. 

Hvis du har en normal cyklus, har du kun haft 3 forsøg. Du har jo kun 1 ægløsning og dermed en chance pr cyklus for at befrugte et æg, at det sætter sig fast og man så er gravid

Anmeld

16. juni 2013

MariaKyedDK

Pablo C skriver:

Hvor langtid går der som regelt før man bliver gravid, vi er ved at blive frustreret ...

Paleo opskrifter til dig ...

det er meget forskelligt , med vores det første barn blev jeg gravid lige med det samme, samme måned som vi gik i gang med projektet, andet barn er jeg gravid med nu og er i uge 30+4 , MEN det tog os en kamp på 3½ - 4 år .... 

frustrende lang tid, men vi var for opsat på det og troede det blev lige så nemt som med vores første barn  

så tålmodighed er en god ting  

Anmeld

16. juni 2013

Muhmi

In babymaking patience is a virtue...

Der gik 1½ år her før der viste sig en ekstra streg som blev til Silas og vi prøvede slet ikke da vi blev gravide med Rune.. Så nogle gange går det langsomt andre gange hurtigt

Anmeld

16. juni 2013

ønskebørn74

Pablo C skriver:

Hvor langtid går der som regelt før man bliver gravid, vi er ved at blive frustreret ...

Paleo opskrifter til dig ...

Nyd den ekstra sex det giver og hyg jer.. I har jo gjort det før.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.