Prøver at blive gravide på 3 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
16 svar
3 synes godt om
16. juni 2013

Pablo C

Hvor langtid går der som regelt før man bliver gravid, vi er ved at blive frustreret ...

Paleo opskrifter til dig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Rockertand

Pablo C skriver:

Hvor langtid går der som regelt før man bliver gravid, vi er ved at blive frustreret ...

Tålmodigheden skal strækkes helt op til 1 år, herefter kan man forespørge egen læge, om der er grundlag for at indlede udredning.

Anmeld

16. juni 2013

B&J

her gik der dog kun 3mdr men tror ind i mellem kommer man til at vente længe det har jeg da set her inde hvor folk har kæmpet med hele deres hjerter og til sidst lykkes det

Anmeld

16. juni 2013

Masig

Pablo C skriver:

Puha tre mdr er ingenting.... Det er helt normalt at der kan gå op til et år før der sker noget, så tålmodighed og prøv at lade være med at fokusere så meget på det, det stresser kroppen og gør det kun sværere...  For i snart står med to streger 

Anmeld

16. juni 2013

Trekløver(:

Pablo C skriver:

Det er helt normalt at der går op til 1 år. Det er meget forskelligt hvor hurtigt man bliver gravid. Bare prøv at slappe af og nyd hinanden så sker det lige pludselig 

Anmeld

16. juni 2013

Pablo C

Mange tak for alle jeres svar 

Det er nemlig vores andet barn vi arbejder på ...
Vores første tog nemlig under 1 1/2 md. Men der var vi åbenbart heldige på kort tid ... Vi arbejder videre og krydser fingere  ..

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

3 mdr er ingenting. Det er jo kun 3 forsøg. Men forstår godt utålmodigheden

Prøv æl teste, har selv god erfaring med de digitale

Anmeld

16. juni 2013

Pablo C

3 gange, arg vi har nok prøvet lidt mere end det .. 

Anmeld

16. juni 2013

isabellasmor

Pablo C skriver:

3 gange, arg vi har nok prøvet lidt mere end det .. 

På 3 mdr har man normalt vis haft 3 ægløsninger = 3 forsøg. Selvom man højt sandsynligt har hygget noget mere end 3 gange 

Anmeld

16. juni 2013

Mother-love

Mit råd er at slappe af.
Vi blev gravide i tredie forsøg. Men tror bestemt også detjamen noget at gøre med at jeg valgte at slappe af. For de første to mdr var jeg så opsat på at blive gravid at min mens var forsinket begge gange. Og så snakkede kæresten og jeg om at det kom når det kom. Og vupti så kunne jeg mærke æl. Og tænke at vi self skulle sexe. Men jeg tog det stadig afslappet. Vi havde kun sex den ene gang den mdr pga jeg lige havde fået job og var møg træt samtidig med jeg var blevet lidt syg. Men jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.