Efternavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
16 svar
12 synes godt om
15. juni 2013

Anonym trådstarter

Det står sådan til at jeg ikke ved hvilket efternavn min søn skal have. Faren til barnet har slet ikke været der for mig i 2-3 måneder nu, har overhovedet ikke hjulpet økonomisk til med baby udstyr/ting. Det hele har været noget møg og vi har nu ikke været kærester i en måned, han siger at han vil være der 100% når barnet er født men jeg tvivler med stort T
Hvad skal jeg gøre med efternavn? tænker på min søn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gi ham dit efternavn. Farens ka altid blive tilføjet sener hvis det er. Vh stine

Anmeld

15. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Det står sådan til at jeg ikke ved hvilket efternavn min søn skal have. Faren til barnet har slet ikke været der for mig i 2-3 måneder nu, har overhovedet ikke hjulpet økonomisk til med baby udstyr/ting. Det hele har været noget møg og vi har nu ikke været kærester i en måned, han siger at han vil være der 100% når barnet er født men jeg tvivler med stort T

Hvis det var sådan her ville jeg vælge mit eget. Men har hørt han kommer til at få dit lige fra fødslen vist,.

Anmeld

15. juni 2013

FrkZier

Hvis det var sådan her ville jeg vælge mit eget. Men har hørt han kommer til at få dit lige fra fødslen vist,.

baby for automatisk morens efternavn, på det lille armbånd der kommer om armen når man er indlagt, på det Isaak fik stod der : Brix, unavngivet dreng

(mit efternavn er brix)

Anmeld

15. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

baby for automatisk morens efternavn, på det lille armbånd der kommer om armen når man er indlagt, på det Isaak fik stod der : Brix, unavngivet dreng

(mit efternavn er brix)

Viste der faktisk ikke 100 procent da det bare er noget jeg fik af vide af en veninde.

Anmeld

15. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

MiichellaMalou skriver:

Viste der faktisk ikke 100 procent da det bare er noget jeg fik af vide af en veninde.

Her stod der mit fulde navn, og unavngivet søn  Han fik vores begges navn Mit, og så Mandens. Vi pynser på at skifte dem rundt. Men til TS. Vil mene du bare skal nøjes med dit navn, som det er lige nu 

Anmeld

15. juni 2013

sandramor

Anonym skriver:

Jeg stod lidt i samme situation som dig da jeg ventede min datter.. Faderen var der ikke for mig på nogen måde og havde gjort det klart at han sys det var lort at jeg havde valgt barnet til.....
Så jeg valgte at give hende mit efternavn og det har hun stadig den dag Idag men som andre siger så vil barnet automatisk få dit efternavn hvis ikke andet blir bestemt

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

Jeg ville slet ikke være i tvivl.

Barnet skulle da have MIT efternavn

Anmeld

16. juni 2013

B&J

StineW79 skriver:

Gi ham dit efternavn. Farens ka altid blive tilføjet sener hvis det er. Vh stine

Jeg vil sige det samme som dig

Anmeld

16. juni 2013

Kakao

Hvad siger faderen til det? Er det noget der betyder noget for ham? og hvad med fornavn? Er det også noget i har snakket om.

Måske er det stadigt lidt uvirkeligt for ham med graviditeten. Måske hjælper det hvis du inddrager ham i dine tanker om navnet (både fornavn og efternavn)

Det passer ikke at barnet automatisk får dit efternavn.. I skal selv navngive jeres barn.. Morens efternavn står på det bånd som barnet får på lige efter fødslen for at undgå misforståelser om hvis barn det er. Det har intet at gøre med barnets kommende navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.