Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Nadia Maya

Mutti2B skriver:

Jeps

Min datter har det nu og det startede også sådan

Tak for svar!

Er egentlig ret glad for at det kommer nu, når hun stadig ikke er så gammel (22 mdr.) - men dog, passer alligevel så dårligt ind, jeg skal starte skole næste uge. Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Nadia Maya

vitapigen skriver:

Kunne godt være skoldkopper... Nogen får mange og andre få. Det kan være at dit barn er heldig

Jeg håber!

Anmeld

15. juni 2013

Nadia Maya

Muhmi skriver:

Det ligner grangiveligt skoldkopper

On another note... Hvor har du smukke negle 

Haha, tak!

Har faktisk bidt negle og alt huden omkring i godt og vel 8 år.. Men er nu stoppet, så er også ret glad for dem selv /) så tusind tak! Fantastisk komplement, når man har kæmpet med det. Haha

Anmeld

15. juni 2013

Muhmi

Nadia Maya skriver:

Haha, tak!

Har faktisk bidt negle og alt huden omkring i godt og vel 8 år.. Men er nu stoppet, så er også ret glad for dem selv /) så tusind tak! Fantastisk komplement, når man har kæmpet med det. Haha

Kunne godt se at du har bidt dem Men jeg ved kun hvordan det ser ud, fordi jeg selv er stoppet med at bide negle Mine er dog slet ikke i nærheden af at være så smukke som dine

FLOT at du er stoppet

Anmeld

15. juni 2013

Mutti2B

Nadia Maya skriver:

Tak for svar!

Er egentlig ret glad for at det kommer nu, når hun stadig ikke er så gammel (22 mdr.) - men dog, passer alligevel så dårligt ind, jeg skal starte skole næste uge. Øv!

Ja det kommer sjældent belejligt. Jeg startede på job igen efter barsel i mandags og da jeg hentede hende mandag havde hun den første.

Anmeld

15. juni 2013

Gittemor09

Nadia Maya skriver:

Hej derude

Er det her skoldkopper? Eller hvad er det?

Hun har 3 på ryggen, har ikke feber eller på nogen anden måde generet..

Hjælp!

min søn har en på kinden der ligner den der rigtig meget...

synes faktisk det ligner en stor bums...

og så har han nogle små på maven, som bare ligner røde knopper...

Anmeld

15. juni 2013

wmillapigenw

Nadia Maya skriver:

Nårh, lille mand dog!
Rigtig god bedring.. Det ligner meget den hun har.. Synes bare det er mærkeligt der ikke er flere :/

Han starteemsigst med lidt også pludselig var debesvare så mange og der kommer pænere og flere :-(

Anmeld

15. juni 2013

wmillapigenw

wmillapigenw skriver:

Han starteemsigst med lidt også pludselig var debesvare så mange og der kommer pænere og flere :-(

Okay havde ikke lige set iPhone havde fucket det jeg havde skrevet op. Men han startede med få også pludselig kom de bare og der er kommet flere endnu især i bleområdet og numsen :-(

Anmeld

16. juni 2013

ESV

Nadia Maya skriver:

Hej derude

Er det her skoldkopper? Eller hvad er det?

Hun har 3 på ryggen, har ikke feber eller på nogen anden måde generet..

Hjælp!

Jeg syntes det ligner skoldkopper rigtig meget. Emilie havde dem for nogle måneder siden og var meget hårdt ramt, hun lå bogstavelig talt ned i næsten 4 dage og hele kroppen var dækket og inde i munden, næsen og i numsen og tissekonen og hun havde sky høj feber. Hun smittede en pige fra sin børnehave der næsten ikke blev ramt havde nogle få hist og her og som var fuldt ud frisk i alle dagene hun var hjemme. Så kryds fingre for det ikke bliver så slemt.
Vil dog lige sige at hvis ikke de får så mange så kan de få det igen fordi de ikke danner nok anti stoffer.

Anmeld

16. juni 2013

Pikku Myy

jeg vil så gå imod flertallet og sige at jeg ikke synes det ligner skoldkopper Men du finder ud af det snart, for hvis det er skoldkopper, kommer der rimelig hurtigt flere ... og flere ... og flere ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.