Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Maya skriver: Hej derude Er det her skoldkopper? Eller hvad er det? Hun har 3 på ryggen, har ikke feber eller på nogen anden måde generet..Hjælp!
Hej derude Er det her skoldkopper? Eller hvad er det? Hun har 3 på ryggen, har ikke feber eller på nogen anden måde generet..Hjælp!
det ligner skoldkopper, min søn har det, kan sende et billede af hans skoldkopper så du kan se det hvis det er?`
wmillapigenw skriver: det ligner skoldkopper, min søn har det, kan sende et billede af hans skoldkopper så du kan se det hvis det er?`
vitapigen skriver: Er de kommet inde for få timer?
Er de kommet inde for få timer?
Nadia Maya skriver: Det må du meget gerne.. Har han mange? Og er han generet?
Det må du meget gerne.. Har han mange? Og er han generet?
han har mange og er en del genert af dem, han skriger uden videre i vildesky og vrider sig fordi det klør, og han har også nogle indeni munden
wmillapigenw skriver: han har mange og er en del genert af dem, han skriger uden videre i vildesky og vrider sig fordi det klør, og han har også nogle indeni munden
Nadia Maya skriver: Den første opdagede jeg igår morges som en lille rød knop som forandrede sig til hun kom hjem fra dagpleje. Så har har hun fået 2 mere..
Den første opdagede jeg igår morges som en lille rød knop som forandrede sig til hun kom hjem fra dagpleje. Så har har hun fået 2 mere..
Det ligner grangiveligt skoldkopper
On another note... Hvor har du smukke negle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128