Anonym skriver:
Hejsa.
Så nærmer eksamenstidrn sig. Eksamener er det aller værste jeg ved. Vil fandme hellere springe i faldskærm (har ikke prøvet det) OG føde 10 gange, end jeg vil til eksamen
Jeg har dumpet selvsamme eksamen 2 gange før (delprøve 2) og man. Har i alt 3 forsøg (kan søge om et 4).
Men nøj hvor har jeg det skidt. Skal op til delprøve 1 på mandag, den er ikke så slem , og anden delprøve torsdag, den er tilgengæld slem.
Jeg har sideN i går aftes haft store smerter i maven, og har kastet op 7 gange siden i går.
Jeg er virkelig skrækslagen!
Jeg tager beta-blokkere mod min eksamensangst, har gået ved en psykolog for arbejde med tingene. Alligevel sidder jeg nu her og har det af H..... Til, og har aller mest lyst til at hoppe i havnen. (Gør det selvf. Ikke -er ikke selvmordstruet).
Men jeg har det dælme ikke godt. Vil så gerne bevise at jeg kan. For jeg kan godt stoffet. Kan bare ikke formidle det, og har svært ved at husk noget når jeg sidder derinde. Ikke engang mit eget navn er noget jeg kan sige uden at tøve, når jeg sidder inde til eksamen.
hvor ville jeg ønske der var en mirakelkur mod eksamensangst lige nu og her.
Send mig en tanke på torsdag når jeg er ved at kløjes i min egen tunge :'-(
K.h
mig
Jeg har det på samme måde som dig, faktisk blev jeg først klar over det, da jeg dumpede i et fag jeg vidste alt i. Og fik 12 i et fag som jeg ved en fejl var kommet på og som jeg slet ikke havde læst om eller interesseret mig i, og jeg var ligeglad om jeg dumpede i.
Jeg gik på natur apoteket og fik noget mixtur - der er en lille bitte smule alkohol i mener jeg. Og det hjalp mig... en del... ikke helt men en del.