Lige et ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

baby012

Tror min mand har ret, jeg bruger for mange penge på billeder af ungerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Frk. Himmelblå

baby012 skriver:

Hvor tit er i ved fotograf med jeres børn ? 

Vi er en gang om måneden (månedsbilled) til de er et år, derefter hvert halve år, og en gang til jul.. 

Hvad mener i om det? Er det overdrevet ? 

Eller andre som gør det samme ? 

vi bruger photocare  

Vi har aldrig været det 

Anmeld

15. juni 2013

modesty

baby012 skriver:

Hvor tit er i ved fotograf med jeres børn ? 

Vi er en gang om måneden (månedsbilled) til de er et år, derefter hvert halve år, og en gang til jul.. 

Hvad mener i om det? Er det overdrevet ? 

Eller andre som gør det samme ? 

vi bruger photocare  

Jeg bryder mig ikke om den slags fotos man får taget ved fotografen, og min mand er en ret habil fotograf, så vi tager bare billeder selv.

Men hvis I er glade for at gå til fotograf hver måned, så skal I da bare gøre det.

Anmeld

15. juni 2013

baby012

modesty skriver:

Jeg bryder mig ikke om den slags fotos man får taget ved fotografen, og min mand er en ret habil fotograf, så vi tager bare billeder selv.

Men hvis I er glade for at gå til fotograf hver måned, så skal I da bare gøre det.

det fortsætter vi også med  

det sjovt at se måned til måned det første år, der sker jo simpelthen så meget med de små pus  

det var mere for at høre, vi tager også rigtig mange billeder, har fremkaldt de første 3000 på 1 1/2 år 

Min ManD synes bare det er mange penge hver måned (500) .. Så ville bare se hvor almindeligt det var  

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

Vi fik taget månedsbilleder af Daniel til han var 1 år, og så får vi taget et familiebillede hver år omkring hans fødselsdag.

Den lille ny skal selvfølgelig også have taget billede hver måned, og så lægger vi bare familiebilledet midt i mellem deres fødselsdage.

Daniel er fra oktober, og jeg har termin med lillesøster til september 

Anmeld

16. juni 2013

baby012

Nessie skriver:

Vi fik taget månedsbilleder af Daniel til han var 1 år, og så får vi taget et familiebillede hver år omkring hans fødselsdag.

Den lille ny skal selvfølgelig også have taget billede hver måned, og så lægger vi bare familiebilledet midt i mellem deres fødselsdage.

Daniel er fra oktober, og jeg har termin med lillesøster til september 

Yay! så er jeg ikke den eneste  

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

baby012 skriver:

Yay! så er jeg ikke den eneste  

Ha ha nej 

Familiebilederne er jeg egentlig blevet inspireret til af venner fra USA. Derovre er det meget almindeligt at få taget billede af familien og enkelt billeder af børnene hvert år, og jeg synes det er sjovt at se den forandring der er fra år til år 

Anmeld

16. juni 2013

baby012

Nessie skriver:

Ha ha nej 

Familiebilederne er jeg egentlig blevet inspireret til af venner fra USA. Derovre er det meget almindeligt at få taget billede af familien og enkelt billeder af børnene hvert år, og jeg synes det er sjovt at se den forandring der er fra år til år 

Tror bare vi var enige om at vi skulle have taget nogen proff billeder i et studie, det får børnene jo også meget glæde af senere i deres liv  

Anmeld

16. juni 2013

FruStolpe

Jeg tager vildt mange billeder selv, men 1 gang om året får vi taget nogle ude i byen.

Jeg synes det lyder af rigtig meget at få lavet så mange billeder ved fotograf. Men det er bare min mening

Anmeld

16. juni 2013

Benjamins'mor

Vi har slet ikke været til fotograf med Benjamin.

Men overvejer at få børnene fotograferet sammen når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.