Lige et ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
19 svar
12 synes godt om
15. juni 2013

baby012

Hvor tit er i ved fotograf med jeres børn ? 

Vi er en gang om måneden (månedsbilled) til de er et år, derefter hvert halve år, og en gang til jul.. 

Hvad mener i om det? Er det overdrevet ? 

Eller andre som gør det samme ? 

vi bruger photocare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

EnGodMor

baby012 skriver:

Vi er en gang om måneden (månedsbilled) til de er et år, derefter hvert halve år, og en gang til jul.. 

vi bruger photocare  

Vi er aldrig ved fotografenjeg tager dem selv. Og hvis de skal redigers Gør jeg os det selv

Anmeld

15. juni 2013

CroQuis

Har ingen børn endnu.. 

Men tror dog ikke vi kommer til at gå til fotografen sååå ofte som jer 

Hvis vi gør noget, køber vi en gravid/nyfødtpakke hos en fotograf - men det er heller ikke sikkert, for manden er ny dygtig med et kamera selv  også kan vi jo ligeså godt tage dem selv 

Men når det så er sagt, er fotografbilleder jo p**** gode, så det vil jeres børn da have glæde af når de bliver voksne 

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

Vi fik også lavet månedsbilleder og gør vi også næste gang. Men efter det første år er vires ide kun at få taget til jul, ved dem i dagplejen/bh men nu har vores også kun 14 mdr imellem, og den yngste er knap 14 mdr, så varer lige lidt inden vi skal til fotografen igen. Fik lavet fællesbillede da den yngste blev et pr, og regner først med vi skal afsted når sidste skud på stammen ankommer

Hvert halve år lyder af meget, så meget forandrer de sig jo heller ikke, når de bliver ældre. Vi får dog lavet et af hver af børnene til deres fødselsdag vi sætter i en bog, så de har en bog hver med billeder fra de var 2-3-4-5 osv

Anmeld

15. juni 2013

baby012

Maja84 skriver:

Vi fik også lavet månedsbilleder og gør vi også næste gang. Men efter det første år er vires ide kun at få taget til jul, ved dem i dagplejen/bh men nu har vores også kun 14 mdr imellem, og den yngste er knap 14 mdr, så varer lige lidt inden vi skal til fotografen igen. Fik lavet fællesbillede da den yngste blev et pr, og regner først med vi skal afsted når sidste skud på stammen ankommer

Hvert halve år lyder af meget, så meget forandrer de sig jo heller ikke, når de bliver ældre. Vi får dog lavet et af hver af børnene til deres fødselsdag vi sætter i en bog, så de har en bog hver med billeder fra de var 2-3-4-5 osv

Vores børn er kun 17 måneder og fire måneder  

så de forandre sig stadig rigtig meget  

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

baby012 skriver:

Vores børn er kun 17 måneder og fire måneder  

så de forandre sig stadig rigtig meget  

Okay, ja jeg tænkte også mere når de er blevet 2-3 år

Anmeld

15. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

baby012 skriver:

vi bruger photocare  

Man skal da tage afsted som man har lyst, og føler man har råd til. Her har vi været afsted 1 gang til en familiesession, og vil gøre det hvert år på samme tid, hvis det står til mig 

Anmeld

15. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mine børn har kun været ved fotografen for at få taget pasbilleder

Anmeld

15. juni 2013

gonefishing

baby012 skriver:

vi bruger photocare  

Jeg er også mere til "gør-det-selv" på det plan

Anmeld

15. juni 2013

Clisolka

Vi har kun været det en enkelt gang indtil videre. Det var for 2 år siden da vi skulle have lavet et billede til svigermors 50-års fødselsdag. 

Jeg regner med vi skal afsted engang hvor lillebror er kommet og få lavet nogle familiebilleder 

Men ellers tager jeg selv billederne herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.