Hvorfor gør de det, og hvad gør man !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Wik

sus82 skriver:

Jeg ved ikke om det kan være det, men min datter var skæv i ryggen efter fødslón og der gik vi til kiropraktor. Ved ikke om spændingerne i maven måske kan skyldes at der sidder noget forkert omme i ryggen?

Jeg må prøve og aflæse hende igen i aften når det starter igen, i dag har hun dog mave onde fra morgenstunden men det er vist blot luft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Team Putte

Wik skriver:

Det har jeg heldigvis, og det er en hjælp hvis det er mild gråd. Men det kan jo være dette er en anden form for spænding så en kiropraktor kunne være en hjælp, men tror det er maven.

måske spænding i bækken eller nederst i ryggen? Ida havde problemer med at komme af med luft, både bøvser og prutter og det hjalp oz på det hos kiropraktoren

Anmeld

15. juni 2013

Lunae

Camille havde jo også kolik. Vi troede også at det var maven der var problemet, men endte alligevel hos kiropraktor! Efter to behandlinger stoppede ALT gråd! Vi brugte en i Højbjerg

Anmeld

15. juni 2013

1990h

Wik skriver:

Jeg vil kalde det kolik, fordi maven, eller rettere tarmene er spændte. Og baby græder er træt har ondt er er utrygt. 

Mit første barn havde det sådan du kunne næsten stille uret efter det. Nu opføre nummer to sig på lignene måde. Om aftenen ved 20.00 tiden begynder uroen, maven spænder, og baby er vågen og ikke glad men græder og kan ikke finde ro. man hjælper så godt man kan, op på armen ned og ligge på maven på underarmen og trøster så godt man kan de 3-4 nogen gange fem timer det vare.

hvad kalder I det? Og endnu mere vigtigt gode råd og en ide om hvor længe det står på? 

Gode råd modtages med kyshånd!

Hos os hjalp babymassage..cykle med benene og massage på fødder.

Vi var også til zoneterapi og gav mylicon samt købte anden slags d dråber.
Aner ikk hvilket der har hjulpet og om noget af det har eller hun bar blev ældre. Men bedre blev det og hun er snart 8uger..

Anmeld

15. juni 2013

Tulle28

Jeg tænker at baby er træt? Har du prøvet putte ham/hende lidt tidligere?

Anmeld

15. juni 2013

Wik

Tulle28 skriver:

Jeg tænker at baby er træt? Har du prøvet putte ham/hende lidt tidligere?

Det er ikke det. Hun er 5 uesper sover godt og længe i løbet af dagen, det er ret nemt at læse når hun er træt. Men hun bliver selvfølgelig efter en times ondt. 

Anmeld

15. juni 2013

FrkZier

Wik skriver:

Jeg vil kalde det kolik, fordi maven, eller rettere tarmene er spændte. Og baby græder er træt har ondt er er utrygt. 

Mit første barn havde det sådan du kunne næsten stille uret efter det. Nu opføre nummer to sig på lignene måde. Om aftenen ved 20.00 tiden begynder uroen, maven spænder, og baby er vågen og ikke glad men græder og kan ikke finde ro. man hjælper så godt man kan, op på armen ned og ligge på maven på underarmen og trøster så godt man kan de 3-4 nogen gange fem timer det vare.

hvad kalder I det? Og endnu mere vigtigt gode råd og en ide om hvor længe det står på? 

jeg kalder det: min baby har ondt i maven..

Isaak døjer ret meget med luft i maven, vågner efter 30min. søvn og skriger og skriger, han har meget tydeligt ondt og har svært ved at finde ro pga af det..

Anmeld

15. juni 2013

Malene76

Wik skriver:

Jeg kan varmt anbefale kranio sakral massage. Det hjalp vores søn rigtig meget. Allerede efter en behandling var der bedring at spore.  Han fik vel 3-4 behandlinger og det er det bedste jeg har gjort. Vi fik en søn som trives frem for temmelig mange grædeture og flitsbuespændt baby. 

Kh Malene

Anmeld

15. juni 2013

Wik

Jeg kan varmt anbefale kranio sakral massage. Det hjalp vores søn rigtig meget. Allerede efter en behandling var der bedring at spore.  Han fik vel 3-4 behandlinger og det er det bedste jeg har gjort. Vi fik en søn som trives frem for temmelig mange grædeture og flitsbuespændt baby. 

Kh Malene

Det vil jeg prøve sammen med kiropraktor, mange tak

Anmeld

15. juni 2013

Wik

FrkZier skriver:

jeg kalder det: min baby har ondt i maven..

Isaak døjer ret meget med luft i maven, vågner efter 30min. søvn og skriger og skriger, han har meget tydeligt ondt og har svært ved at finde ro pga af det..

Det synes jeg også lyder bedre og mildere, men uanset hvad man kalder det, er det synd for dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.