Legehus køb (over internettet) havde du taget chancen (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er et selvbyg, det vi har, som blevet lavet af en far som boede her på vejen for en del år siden, da de flyttede fik vores nabo huset, og da de flyttede, fik vi det, og gav det en god gang maling og det var næsten som nyt, nu jeg tænker over det er eet 3 år siden, og trænger igen til maling, men huset er stadig fint, så hvis i giver huset en gang maling er jeg sikker på det nok skal holde godt

det er ret sjovt at legehuset er gået fra den ene nabo til den anden, og at det kan holde så lang tid 

var det med dør eller uden dør,, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Kan man ikke lukke døren og vinduet? Hvis ikke ville jeg fravælge det pga (alt) det vand der vil komme ind ved regnvejr.

neeej der er ingen vindue og dør som kan lukkes (ingen dør)

ja måske det er bedst at man kan lukke vinduet og døren, hvis der evt skulle stå ting i legehuset, det bliver jo vådt hvis det øser ned med regn. som du selv skriver.. deter jo rigtig nok:

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

det er ret sjovt at legehuset er gået fra den ene nabo til den anden, og at det kan holde så lang tid 

var det med dør eller uden dør,, 

Vi har ikke dør i, det er bare åbent hvis man kan sige det sådan men selve gulvet er også hævet over jorden, så blade ikke bare blæser ind. Synes det er hyggeligt med historie i huset, der hænger stadig et falmet babybillede af den første pige som havde huset

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

eller nr. 2 på denne side.

http://jmkiil.dk/brn-og-leg/legehus--udvalg/

tak,vil lige kigge

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi har ikke dør i, det er bare åbent hvis man kan sige det sådan men selve gulvet er også hævet over jorden, så blade ikke bare blæser ind. Synes det er hyggeligt med historie i huset, der hænger stadig et falmet babybillede af den første pige som havde huset

aj hvor lyder det super hyggeligt...

tror os helt sikkert min pige vil få en stor glæde af det hvis vi køber/ eller bygger selv, et hus.. til hende.

men tror det vil blive et købt legehus vi må vælge...

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

aj hvor lyder det super hyggeligt...

tror os helt sikkert min pige vil få en stor glæde af det hvis vi køber/ eller bygger selv, et hus.. til hende.

men tror det vil blive et købt legehus vi må vælge...

De er også fine
Min søn er begyndt at få stor glæde af det, han er knap 2.5

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

jeg tænkte på om hvis det bliver sådan at vi vælger at købe sådan et legehus (jeg har sat billede ind af uden vindue og døre som kan lukkes!) er der så selv mulighed for at sætte en dør og vindue i huset...

og hvordan skal det løses?...

eller skal man ofer lidt mere og få et med vindue og dør??

hvad vil i mene

Anmeld

16. juni 2013

Lone Jakobsen

Nemesis skriver:

eller nr. 2 på denne side.

http://jmkiil.dk/brn-og-leg/legehus--udvalg/

hold op en lækker side

til ts. jeg ville unden problemer turde købe over nettet, men jeg ville lige checke firmaet først på trustpilot.dk

ideen med at kigge i butikken først, og derefter bestille.... er bare super god. det gør jeg ofte.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

ja. hvis det err samme legehus...

det er jo med at spare der hvor man kan..!

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

den findes vel ikke billiger.. end den er

ikke fordi jeg syntes det er meget dyrer end den jeg havde set mig lun på, den uden vinduer/dør...

den her koster omkring: 2.095 kr.-

den uden vinduer/døre koster knap : 1.900

så det er kun 195 kr mere.. det er jo ikke meget

hvad syntes i. i damer ville det ikke være et bedre valg, self i skal ikke vælge for mig men vil gerne hører hvad i vil mene?`!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.