Legehus køb (over internettet) havde du taget chancen (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.074 visninger
19 svar
2 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Godaften indefra... 

jeg er på udkig efter en lille legehus til mit barn, det er sådan at den må ikke fylde alt for meget da vi ikke har ret meget udenfor plads, men vil gerne have købt en legehus, jeg har kigget på forskellig hjemme sider men kommer frem til nogen som koster 3000-6000 kr.- og det vil jeg virkelig ikke give for et hus da jeg kun er på lav måneds løbning  su. -  tidligere idag surfede jeg så igen rundt på internettet. Efter noget tid fandt jeg frem til denne hus . Som kan ses på billedet her nedenfor. Er der nogen som har en magen til/ligner den. ? er den holdbar i træet. Eller hvordan? Kan det anbefales af købe sådan et Hus. Dens pris knap 1900 kr.- eller kom med dit forslag til køb af legehus gerne  billig (samme prisklasses) skal være helt ny!!! man behøver ikke købe en dyre hus end denne, tænker på kvaliteten af træet, eller det udmærket træhus:0)  en anden ting,hvis nu man havde set på netop denne legehus som ses på billedet, og man falder for den, men ikke købere den lige netop i den butik man ser den. men så i stedenfor købe den magen til over internettet. det muligt. Havde du købt den over internettet/ eller ville du helst se på den i en butik og. Helst købe den med det samme, hvis det skulle være det???  

køb i dansk butik (silvan) brugsens hjemmeside ! Lidt hjælp- jaaa tak

go aften der hjemme i stuerne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Godaften indefra... 

jeg er på udkig efter en lille legehus til mit barn, det er sådan at den må ikke fylde alt for meget da vi ikke har ret meget udenfor plads, men vil gerne have købt en legehus, jeg har kigget på forskellig hjemme sider men kommer frem til nogen som koster 3000-6000 kr.- og det vil jeg virkelig ikke give for et hus da jeg kun er på lav måneds løbning  su. -  tidligere idag surfede jeg så igen rundt på internettet. Efter noget tid fandt jeg frem til denne hus . Som kan ses på billedet her nedenfor. Er der nogen som har en magen til/ligner den. ? er den holdbar i træet. Eller hvordan? Kan det anbefales af købe sådan et Hus. Dens pris knap 1900 kr.- eller kom med dit forslag til køb af legehus gerne  billig (samme prisklasses) skal være helt ny!!! man behøver ikke købe en dyre hus end denne, tænker på kvaliteten af træet, eller det udmærket træhus:0)  en anden ting,hvis nu man havde set på netop denne legehus som ses på billedet, og man falder for den, men ikke købere den lige netop i den butik man ser den. men så i stedenfor købe den magen til over internettet. det muligt. Havde du købt den over internettet/ eller ville du helst se på den i en butik og. Helst købe den med det samme, hvis det skulle være det???  

køb i dansk butik (silvan) brugsens hjemmeside ! Lidt hjælp- jaaa tak

go aften der hjemme i stuerne... 

Der er ikke noget billede  Men udover det kender du så ikke nogen handy-mænd/kvinder? 

Min mand byggede vores og det kostede omkring 1000kr. Vi fandt vinduer på genbrug og træet købte vi friskskåret fra en tidligere nabo.

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

hovsa! sådan nu er der billed på... !

er det mon en god valg af legehus, tænker på kvaliteten af træet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

aj det var da en god idee du kom med der!

men jeg kender  som  ikke rigtig nogen der kan det. men ´mon ikke min mand kan hvis der bliver tegnet en tegning over projektet1 det kunne være,  og så kan man da helt selv bestemme hvor lille/stor den skal være.. det er heller ikke så nemt når vi ingen bil/har,... hmm må tænke over tanken

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Synes det ser fint ud, og med en god gang maling skal det nok holde de år det skal bruges det vi har i vores have, er gået på tur i de forskellige nabo haver på vejen, og er nok 15-20 år gammelt, og jo det er slidt, og trænger efter 2 år noget maling, men det holder godt, så sikker på huset nok skal holde

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes det ser fint ud, og med en god gang maling skal det nok holde de år det skal bruges det vi har i vores have, er gået på tur i de forskellige nabo haver på vejen, og er nok 15-20 år gammelt, og jo det er slidt, og trænger efter 2 år noget maling, men det holder godt, så sikker på huset nok skal holde

er det et hus magen til dette eller et andet?

jeg tænker nemlig også en omgang maling så ville det blive rigtig fint..

Anmeld

16. juni 2013

Nemesis

her kan du få det billigere:

http://www.byghjemme.dk/shop/plus-legehus-restvare -124873p.html

og husk der IKKE er gulv i, det er ekstra.

Med træbeskyttelse er det et rigtig fint legehus der uden problemer nok skal holde, dog ville jeg beklæde taget med det selvklæbende tagpap, så det bliver rigtig vandtæt og træet på taget er bedre beskyttet.

PErsonligt er jeg dog vild med dette her:
http://www.byghjemme.dk/shop/plus-lille-legehus-12 4816p.html

Det ligner bamses hus synes jeg og det er INCL gulv,

Igen ville jeg beklæde trætaget med tagpap

eller dette her :-)

http://www.mm-konsol.dk/produkter/vis.asp?varenr=13867&menu=toy

Anmeld

16. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det er et selvbyg, det vi har, som blevet lavet af en far som boede her på vejen for en del år siden, da de flyttede fik vores nabo huset, og da de flyttede, fik vi det, og gav det en god gang maling og det var næsten som nyt, nu jeg tænker over det er eet 3 år siden, og trænger igen til maling, men huset er stadig fint, så hvis i giver huset en gang maling er jeg sikker på det nok skal holde godt

Anmeld

16. juni 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Kan man ikke lukke døren og vinduet? Hvis ikke ville jeg fravælge det pga (alt) det vand der vil komme ind ved regnvejr.

Anmeld

16. juni 2013

Nemesis

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.