Godaften indefra...
jeg er på udkig efter en lille legehus til mit barn, det er sådan at den må ikke fylde alt for meget da vi ikke har ret meget udenfor plads, men vil gerne have købt en legehus, jeg har kigget på forskellig hjemme sider men kommer frem til nogen som koster 3000-6000 kr.- og det vil jeg virkelig ikke give for et hus da jeg kun er på lav måneds løbning su. - tidligere idag surfede jeg så igen rundt på internettet. Efter noget tid fandt jeg frem til denne hus . Som kan ses på billedet her nedenfor. Er der nogen som har en magen til/ligner den. ? er den holdbar i træet. Eller hvordan? Kan det anbefales af købe sådan et Hus. Dens pris knap 1900 kr.- eller kom med dit forslag til køb af legehus gerne billig (samme prisklasses) skal være helt ny!!! man behøver ikke købe en dyre hus end denne, tænker på kvaliteten af træet, eller det udmærket træhus:0) en anden ting,hvis nu man havde set på netop denne legehus som ses på billedet, og man falder for den, men ikke købere den lige netop i den butik man ser den. men så i stedenfor købe den magen til over internettet. det muligt. Havde du købt den over internettet/ eller ville du helst se på den i en butik og. Helst købe den med det samme, hvis det skulle være det???
køb i dansk butik (silvan) brugsens hjemmeside ! Lidt hjælp- jaaa tak
go aften der hjemme i stuerne...
Anmeld