Hvorfor skal han skrive til hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg tror du kan tage det helt roligt

Det er altså meget normalt, at man skriver tillykke på facebook, til dem man nu engang er venner med. Selv hvis man ikke har snakket med dem i et stykke tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Papillon

Jeg synes, at det er noget af det mest upersonlige at ønske tillykke over facebook. Derfor ville jeg absolut ikke lægge noget i det - uanset hvor meget jeg afskyr min kærestes "veninder" (læs: ekskærester og gamle flammer).

Anmeld

14. juni 2013

Papillon

Dobbel..

Anmeld

14. juni 2013

Muhmi

Jeg ville altså ikke tage det for mere end det var, et tillykke skrevet på hendes tidslinje... No biggie i min verden....

Anmeld

14. juni 2013

barelillemig

Tak alle samen puha kan slet ikke styre følelserne for tiden :p sys stafig ik den er ok, men nu ved så det. Så lader vi den ligge efter en lang dag falder jeg i søvn i sofaen og han kommer så og vækker mig, hann har lavet lækre bøffe, kartoffelbåde og sovs, tændt stearinlys og dejlig musik. Hann er stadig verdens dejligste kæreste tihihi

Anmeld

15. juni 2013

MortilElias2010

barelillemig skriver:

Nogen der kan hjælpe mig?
Sagen er den, mig og min kæreste har kommet sammen i et år. Da vi var begynt at blive meget forelskede var han samem med en pige fra min klasse (de to havde havt noget kørende et stykke tid, det sluttede da mig og ham begynte" jeg vilvik sige at han var utro fordi vi var ik kærester, men det var bestemt ik ok! de to havde ik noget seriøst, kun når de var i byen og fulde. Men jeg ved dog at hun var rigtig forelsket i ham. Han ved han gjorde en fejl osv
Jeg har meget svært med at stole på ham.
Så har pigen fødselsdag i går....og hvad, han skriver til tilykke til hende på fb! De har ik talt sammen efter sidste sommer. Mig og hende taler ik sammen. Og han ved jeg ik klarer hende og kan ik vente til jeg ik skal se hende hver dag (jeg skal i barsel efter sommerferien).
Jeg snakker med ham om det i går aftes. Han siger bare det er no big deal, bare tilykke. Han er generelt meget sød. Og siger derfor at han ville bare ik ik skrive fordi han skriver til alle.

Men hva synes i? Jeg er rigtig rigtig ked af det, føler han skider på mine følelser. Er gravid og alt slår extra hårt nu. Argh føler det som om jeg virkelig skal til at tænke på vores forhold.

Åh jøsses er min første tanke!  Hop op og fald ned på det! Det er bestemt slet ikke værd at begynde at genoverveje et forhold til sin kæreste for, fordi han skriver tillykke til en eller anden pige På fb. Han har dig og ville bare gerne ønske tillykke med dagen til en fødselar. Vælg dog at tro på ham når han siger det ikke er en stor sag at slå et brød op af. Lige i det her tilfælde pakker jeg det sgu ikke lige så pænt ind. Pick your Battles - er det virkelig DET værd at gå i spåner over? Jeg tænker bare stakkels kæreste, hvis dette kan få din verden til at ramle. Der venter så MEGET mere derude i fremtiden ingen aner noget om. Spar kræfterne op til det istedet  Og læg dig så ind og få en god nats søvn 

Anmeld

15. juni 2013

barelillemig

MortilElias2010 skriver:

Åh jøsses er min første tanke!  Hop op og fald ned på det! Det er bestemt slet ikke værd at begynde at genoverveje et forhold til sin kæreste for, fordi han skriver tillykke til en eller anden pige På fb. Han har dig og ville bare gerne ønske tillykke med dagen til en fødselar. Vælg dog at tro på ham når han siger det ikke er en stor sag at slå et brød op af. Lige i det her tilfælde pakker jeg det sgu ikke lige så pænt ind. Pick your Battles - er det virkelig DET værd at gå i spåner over? Jeg tænker bare stakkels kæreste, hvis dette kan få din verden til at ramle. Der venter så MEGET mere derude i fremtiden ingen aner noget om. Spar kræfterne op til det istedet  Og læg dig så ind og få en god nats søvn 

Tak for din komentar det tror jeg jeg vil gøre

Anmeld

17. juni 2013

C-Dog

Hvis han ved du ikke kan lide hende, og han ved jo godt hvorfor. Så kan jeg ikke se hvorfor han skriver tillykke. Ligemeget hvor ligegyldigt det er, well, han har valgt at skrive et ligegyldigt tillykke frem for at tænke på dig og lade være? Hvorfor risikere at såre dig for en ligegyldig besked? Hm. Der ville jeg nok forvente min mand lod værre. Det er jo ikke fordi hun er en ven, hun er blot en han engang var sammen med i byen Jeg synes med et glimt i øjet du har lov at sige hvad du tænker og føler, og så må han jo om om han vil ta hensyn til det, eller om hendes fødselsdagshilsen er vigtigere. Ville du ta hensyn til ham i sådan en situation?

Anmeld

18. juni 2013

barelillemig

C-Dog skriver:

Hvis han ved du ikke kan lide hende, og han ved jo godt hvorfor. Så kan jeg ikke se hvorfor han skriver tillykke. Ligemeget hvor ligegyldigt det er, well, han har valgt at skrive et ligegyldigt tillykke frem for at tænke på dig og lade være? Hvorfor risikere at såre dig for en ligegyldig besked? Hm. Der ville jeg nok forvente min mand lod værre. Det er jo ikke fordi hun er en ven, hun er blot en han engang var sammen med i byen Jeg synes med et glimt i øjet du har lov at sige hvad du tænker og føler, og så må han jo om om han vil ta hensyn til det, eller om hendes fødselsdagshilsen er vigtigere. Ville du ta hensyn til ham i sådan en situation?

Ja det er lige det jeg tænker. Jeg ville tage hensyn til ham. Men han ved så at det sårer mig, så må vi bare vendte og se i næste år hvordan det bliver :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.