Hvorfor skal han skrive til hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.625 visninger
18 svar
13 synes godt om
14. juni 2013

barelillemig

Nogen der kan hjælpe mig?
Sagen er den, mig og min kæreste har kommet sammen i et år. Da vi var begynt at blive meget forelskede var han samem med en pige fra min klasse (de to havde havt noget kørende et stykke tid, det sluttede da mig og ham begynte" jeg vilvik sige at han var utro fordi vi var ik kærester, men det var bestemt ik ok! de to havde ik noget seriøst, kun når de var i byen og fulde. Men jeg ved dog at hun var rigtig forelsket i ham. Han ved han gjorde en fejl osv
Jeg har meget svært med at stole på ham.
Så har pigen fødselsdag i går....og hvad, han skriver til tilykke til hende på fb! De har ik talt sammen efter sidste sommer. Mig og hende taler ik sammen. Og han ved jeg ik klarer hende og kan ik vente til jeg ik skal se hende hver dag (jeg skal i barsel efter sommerferien).
Jeg snakker med ham om det i går aftes. Han siger bare det er no big deal, bare tilykke. Han er generelt meget sød. Og siger derfor at han ville bare ik ik skrive fordi han skriver til alle.

Men hva synes i? Jeg er rigtig rigtig ked af det, føler han skider på mine følelser. Er gravid og alt slår extra hårt nu. Argh føler det som om jeg virkelig skal til at tænke på vores forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

barelillemig

Skriver med mobilen og er rigtig sur så sorry for fejl :p

Anmeld

14. juni 2013

Mettefpigen

Jeg ville ikk tage det så tungt.... Han skriver bare tillykke og det er det...

Anmeld

14. juni 2013

Tranebaer

Jeg ville ikke tage det så tungt! Det er bare et tillykke.

Men når nu du tager det så tungt som du gør, så ville jeg i din situation sige til ham at det gør dig ked af det, om han vil lade være en anden gang, selvom det er "no big deal". Følelser er irrationelle, man kan desværre ikke vælge hvordan man føler, så selvom det er no big deal for ham, så føles det anderledes for dig, og han er vel ikke interesseret i at gøre dig ked af det.

Anmeld

14. juni 2013

o1Mutte

barelillemig skriver:

Nogen der kan hjælpe mig?
Sagen er den, mig og min kæreste har kommet sammen i et år. Da vi var begynt at blive meget forelskede var han samem med en pige fra min klasse (de to havde havt noget kørende et stykke tid, det sluttede da mig og ham begynte" jeg vilvik sige at han var utro fordi vi var ik kærester, men det var bestemt ik ok! de to havde ik noget seriøst, kun når de var i byen og fulde. Men jeg ved dog at hun var rigtig forelsket i ham. Han ved han gjorde en fejl osv
Jeg har meget svært med at stole på ham.
Så har pigen fødselsdag i går....og hvad, han skriver til tilykke til hende på fb! De har ik talt sammen efter sidste sommer. Mig og hende taler ik sammen. Og han ved jeg ik klarer hende og kan ik vente til jeg ik skal se hende hver dag (jeg skal i barsel efter sommerferien).
Jeg snakker med ham om det i går aftes. Han siger bare det er no big deal, bare tilykke. Han er generelt meget sød. Og siger derfor at han ville bare ik ik skrive fordi han skriver til alle.

Men hva synes i? Jeg er rigtig rigtig ked af det, føler han skider på mine følelser. Er gravid og alt slår extra hårt nu. Argh føler det som om jeg virkelig skal til at tænke på vores forhold.

Den ville jeg nok ikke tage så tungt!

Jeg skriver tillykke til dem der har fødselsdag.. Men kun fordi at der er den der lille dims i hjørnet der husker mig på det Så spekulere egentlig ikke over hvem jeg skriver til.. Det er kun de aller nærmeste der får en lang hilsen Andre får bare et ''tillykke''

Og han har jo skrevet de åbenlyst så det er jo ikke fordi han skjuler noget for dig

Anmeld

14. juni 2013

jydeinden

jeg ville absolut ikke tage det så tungt men okay har heller ikke ret meget jaloux anlagt så hvis det er et problem for dig, jamen så snak med ham om det

Anmeld

14. juni 2013

barelillemig

Hmm tak

Jeg har snakket med ham om det, og han kan slet ik forstå det.
Men altså jeg var næstan ved at droppe ham efter se var samen dengang. Og så self bliver jeg påmindt det hver gang jeg ser hende
Sys bare slet ik der er ok at han skal skrive til hende.

Anmeld

14. juni 2013

Mother-love

Han skriver tillykke på hendes fødselsdag? jeg kan ikke se noget forkert i det. Han er jo ikke ligefrem utro af den grund. Ved godt hormonerne i en graviditet kan give stor udslag i ens følelser. Men er desværre nødtil at sige at jeg synes det er lidt barnligt at blive sur over han skriver tillykke på hendes fødselsdag. Bare min mening.

Hilsen en der ved hvad det vil sige at være ekstremt jaloux i sine teenage år.
Men er aldrig blevet jaloux over en lykønskning på en fødselsdag.

Anmeld

14. juni 2013

B&J

Ja han skrev tillykke med fødselsdagen???? det kan jeg slet ikke se noget problem i overhoved

og hvis du ikke stoler på ham hvorfor får i så ikke snakket om det???

for det er da ikke sjovt at leve i et forhold hvor man ikke kan stole på hinanden...

men det er noget du skal arbejde med for du er meget meget jaloux

Anmeld

14. juni 2013

barelillemig

Føler mig egentlig ik jaloux. Ka bare virklig ik lide pigen, jeg ser hende jo hverdag, hun har spredt en masse rygter og sagt grimme ting om mig. Mere derfor jeg ik kan forstå hvorfor han skal skrive.

Men ok. Må bare komme over det der med at ik stole på ham, det ødelæger alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.