Nogen der kan hjælpe mig?
Sagen er den, mig og min kæreste har kommet sammen i et år. Da vi var begynt at blive meget forelskede var han samem med en pige fra min klasse (de to havde havt noget kørende et stykke tid, det sluttede da mig og ham begynte" jeg vilvik sige at han var utro fordi vi var ik kærester, men det var bestemt ik ok! de to havde ik noget seriøst, kun når de var i byen og fulde. Men jeg ved dog at hun var rigtig forelsket i ham. Han ved han gjorde en fejl osv
Jeg har meget svært med at stole på ham.
Så har pigen fødselsdag i går....og hvad, han skriver til tilykke til hende på fb! De har ik talt sammen efter sidste sommer. Mig og hende taler ik sammen. Og han ved jeg ik klarer hende og kan ik vente til jeg ik skal se hende hver dag (jeg skal i barsel efter sommerferien).
Jeg snakker med ham om det i går aftes. Han siger bare det er no big deal, bare tilykke. Han er generelt meget sød. Og siger derfor at han ville bare ik ik skrive fordi han skriver til alle.
Men hva synes i? Jeg er rigtig rigtig ked af det, føler han skider på mine følelser. Er gravid og alt slår extra hårt nu. Argh føler det som om jeg virkelig skal til at tænke på vores forhold.
Anmeld