Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou skriver: Nej det er nok meget normalt at man ikke får symptomer før man er længere henne, ... det er jo også bare så dumt at man går og håber på at få kvalme .. for jeg kan levende forstille mig at det ikke er så spændende at have kvalme i 13 uger Man er nok bekymret hele vejen igennem, det er jo det største man ønsker sig og når man har været igennem behandling, så kræver det jo virkelig noget at nå der til hvor det lykkes. Så ja man må tage en milepæl ad gangen.. nu er der gået en uge og der er to uger tilbage til vores 7 ugers scanning, så glæder os bare så meget og håber alt går godt indtil da!!
Nej det er nok meget normalt at man ikke får symptomer før man er længere henne, ... det er jo også bare så dumt at man går og håber på at få kvalme .. for jeg kan levende forstille mig at det ikke er så spændende at have kvalme i 13 uger
Man er nok bekymret hele vejen igennem, det er jo det største man ønsker sig og når man har været igennem behandling, så kræver det jo virkelig noget at nå der til hvor det lykkes.
Så ja man må tage en milepæl ad gangen.. nu er der gået en uge og der er to uger tilbage til vores 7 ugers scanning, så glæder os bare så meget og håber alt går godt indtil da!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128