Lou skriver:
Ja det gjorde du
... og det er så SKØNT!!
Ja jeg skal vente ulidelige tre uger før jeg finder ud af om der er en eller to... lige nu føles det så strengt!!
Jeg tror jeg bliver overvældet hvis vi finder ud af at der er to, men når man har kæmpet så længe, så må man se det som en ekstra gave
Hvordan har du det med gener og symptomer?
Jeg føler jeg har så svært ved at tro på det, fordi der ikke rigtig nogen forandringer at mærke, i hvert fald kun nogle meget små nogle.
Haha, ja det skulle jeg også, men var ret overbevist om at der kun var en, fordi jeg ikke havde ret mange symptomer.. 
Men selvom jeg heller ikke havde de store forandringer, havde jeg i tankerne at mit HCG tal var så flot - og det må du også huske ! 
I uge 6-7 havde jeg noget morgenkvalme og led meget af træthed
Men kvalmen var til at overkomme, da den ikke var så slem
Og træthed.. Jaaah, sov da bare en 10-12 timer om natten, og kunne da godt få brug for en middagslur.. 
Lige pt går jeg jo sygemeldt, fordi jeg har en blodansamling i livmoderen, så skal til tredje scanning idag. 
Ellers mærker jeg faktisk kun ligamentsmerter engang imellem, i form af milde menssmerter og stikken i underlivet
Nååårh ja, og mine boobs er vokset (nok i hvert fald 1 skål større) og er mere udspændte end de normalt har været 
Anmeld