Update: Tror at 3. Gang var lykkens gang for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Lou

CroQuis skriver:

Sagde du nok skulle få positivt svar fra klinikken 

Mit HCG var 659 - så mon ikke du hopper med på tvillingevognen 

Tillykke endnu engang 

Ja det gjorde du ... og det er så SKØNT!!

Ja jeg skal vente ulidelige tre uger før jeg finder ud af om der er en eller to... lige nu føles det så strengt!! 

Jeg tror jeg bliver overvældet hvis vi finder ud af at der er to, men når man har kæmpet så længe, så må man se det som en ekstra gave  

Hvordan har du det med gener og symptomer?

Jeg føler jeg har så svært ved at tro på det, fordi der ikke rigtig nogen forandringer at mærke, i hvert fald kun nogle meget små nogle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

pcoramt

Lou skriver:

Så har jeg fået svar på bp og den var: POSITIV!!!!! 

Det var en meget flot prøve sagde hun, og HCG tallet lød på 698.

Så der kunne godt være to, men tallet kunne godt være så højt selv om der kun var en... DET ER SÅ VILDT!!!

Tankerne flyver afsted lige nu. Skal til scanning om tre uger, og det bliver så spændende at se om der er en eller to små guldklumper. 

HCG tallet siger intet om der er en eller 2 desværre..

Anmeld

17. juni 2013

Lou

pcoramt skriver:

HCG tallet siger intet om der er en eller 2 desværre..

Sygeplejersken jeg tale med sagde at det betød at der godt kunne være to, men ikke ensbetydende med det, der kunne også godt bare være en.

Anmeld

17. juni 2013

pcoramt

Lou skriver:

Sygeplejersken jeg tale med sagde at det betød at der godt kunne være to, men ikke ensbetydende med det, der kunne også godt bare være en.

Der er videnskabeligt besvist at der ikke har nogen indflydelse.. Troede nemlig det samme og har været gravid med tvillinger to gange nu

Anmeld

17. juni 2013

CroQuis

Lou skriver:

Ja det gjorde du ... og det er så SKØNT!!

Ja jeg skal vente ulidelige tre uger før jeg finder ud af om der er en eller to... lige nu føles det så strengt!! 

Jeg tror jeg bliver overvældet hvis vi finder ud af at der er to, men når man har kæmpet så længe, så må man se det som en ekstra gave  

Hvordan har du det med gener og symptomer?

Jeg føler jeg har så svært ved at tro på det, fordi der ikke rigtig nogen forandringer at mærke, i hvert fald kun nogle meget små nogle. 

Haha, ja det skulle jeg også, men var ret overbevist om at der kun var en, fordi jeg ikke havde ret mange symptomer.. 

Men selvom jeg heller ikke havde de store forandringer, havde jeg i tankerne at mit HCG tal var så flot - og det må du også huske ! 

I uge 6-7 havde jeg noget morgenkvalme og led meget af træthed  Men kvalmen var til at overkomme, da den ikke var så slem  Og træthed.. Jaaah, sov da bare en 10-12 timer om natten, og kunne da godt få brug for en middagslur.. 

Lige pt går jeg jo sygemeldt, fordi jeg har en blodansamling i livmoderen, så skal til tredje scanning idag. 

Ellers mærker jeg faktisk kun ligamentsmerter engang imellem, i form af milde menssmerter og stikken i underlivet  Nååårh ja, og mine boobs er vokset (nok i hvert fald 1 skål større) og er mere udspændte end de normalt har været 

Anmeld

17. juni 2013

Lilje82

Lou skriver:

Taakkkk  Så sødt af dig at dele min glæde!

Jeg elsker at høre, når det lykkedes for folk at blive gravide, og endnu mere, når det er jer der har været igennem behandling 

Anmeld

17. juni 2013

Viventerjer

Lou skriver:

Så har jeg fået svar på bp og den var: POSITIV!!!!! 

Det var en meget flot prøve sagde hun, og HCG tallet lød på 698.

Så der kunne godt være to, men tallet kunne godt være så højt selv om der kun var en... DET ER SÅ VILDT!!!

Tankerne flyver afsted lige nu. Skal til scanning om tre uger, og det bliver så spændende at se om der er en eller to små guldklumper. 

Kender selv følelsen!! Her lykkedes det også i 3 ivf forsøg havde et højt HCG, og var super spændt på om der var to.. Det var der

Anmeld

20. juni 2013

Lou

Viventerjer skriver:

Kender selv følelsen!! Her lykkedes det også i 3 ivf forsøg havde et højt HCG, og var super spændt på om der var to.. Det var der

Ja jeg har godt fulgt lidt med på sidelinjen-.. jeg er godt nog også spændt!! - men lige nu er jeg bare så nervøs for om det hele er ok og der er noget hjerte der banker når vi når uge 7 til scaningen... synes der er en evighed til. 

Jeg har ikke andre symptomer end at jeg er virkelig træt når jeg kommer hjem fra arbejde, og tager mig en morfar eller falder i søvn på sofaen om aftenen. 

Anmeld

20. juni 2013

Viventerjer

Lou skriver:

Ja jeg har godt fulgt lidt med på sidelinjen-.. jeg er godt nog også spændt!! - men lige nu er jeg bare så nervøs for om det hele er ok og der er noget hjerte der banker når vi når uge 7 til scaningen... synes der er en evighed til. 

Jeg har ikke andre symptomer end at jeg er virkelig træt når jeg kommer hjem fra arbejde, og tager mig en morfar eller falder i søvn på sofaen om aftenen. 

Jeg havde hellere ikke særlig mange symptomer de første par uger efter den positive blodprøve .. Jo havde en stor lyst til pesto ... Men men men det ændrede sig fra jeg ca. Var 6+ af .. Havde kvalme og opkast non stop, frem til uge 18+ .. Så set i barkspejlet, skulle jeg bare have nydt de 1-2 uger Men kender det godt.. Man kan ikke lade være med at bekymre sig .. selv den dag idag 24+ kan jeg blive ramt af bekymring for om babyerne nu har det godt, og lever .. Det dejligt med milepæle, mit første var at se hjerteblink, så var det NF-scanningen, herefter Md, og nu er det tvillingernes vægstscanning i næste uge 24+6

Anmeld

21. juni 2013

Lou

Viventerjer skriver:

Jeg havde hellere ikke særlig mange symptomer de første par uger efter den positive blodprøve .. Jo havde en stor lyst til pesto ... Men men men det ændrede sig fra jeg ca. Var 6+ af .. Havde kvalme og opkast non stop, frem til uge 18+ .. Så set i barkspejlet, skulle jeg bare have nydt de 1-2 uger Men kender det godt.. Man kan ikke lade være med at bekymre sig .. selv den dag idag 24+ kan jeg blive ramt af bekymring for om babyerne nu har det godt, og lever .. Det dejligt med milepæle, mit første var at se hjerteblink, så var det NF-scanningen, herefter Md, og nu er det tvillingernes vægstscanning i næste uge 24+6

Nej det er nok meget normalt at man ikke får symptomer før man er længere henne, ... det er jo også bare så dumt at man går og håber på at få kvalme  .. for jeg kan levende forstille mig at det ikke er så spændende at have kvalme i 13 uger 

Man er nok bekymret hele vejen igennem, det er jo det største man ønsker sig og når man har været igennem behandling, så kræver det jo virkelig noget at nå der til hvor det lykkes. 

Så ja man må tage en milepæl ad gangen.. nu er der gået en uge og der er to uger tilbage til vores 7 ugers scanning, så glæder os bare så meget og håber alt går godt indtil da!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.