Min kæreste er pinlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja, det er egentlig lidt mærkeligt.. Som om man bevidst får et barn for at ødelægge det? Vil da give det bedste til mine børn.

Ja selvfølgelig vil du da det  Hun har nok bare ikke lige tænkt sig om 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Sjovt at du synes hans kommentar om hunde var pinlig, når du lidt senere i ramme alvor spørg om "det er noget du kan lære ham" , som om han skal til hundetræning..haha

Nå men nej jeg synes egentligt ikke hans kommentarer er pinlige. Jeg synes også at scanningsdamens overvejelser om ødelæggelse af børn er ude i hampen.

Acceptér ham som han er - og bare sig "What!!!", hvis du slet ikke forstår hans udtalelser

Jeg tænker bare, med tiden.. For det er jo også lidt synd for ham selv, men kan godt se hvad du mener

Må nok acceptere ham som han er, det er jo en del af hans charme

Anmeld

14. juni 2013

Mumto3

Altså jeg kan overhovedet ikke se det pinlige i at udtale sig om et aktivt barn inde i maven i forhold til når det kommer ud! Det er da en god observation og hvis scanningsdamen havde haft lidt omløb i hovedet så havde hun da fortalt din kæreste at babyer altid er mere aktive når de bliver scanner, fordi barnet reagere på de lydbølger som mann sender ind gennem maven for at danne ultraLYDsscanningen. Det er jo også defor det tit ser ud som om baby vinker. Det er fordi de prøver at holde sig for ørerne, men deres arme er ikke lange nok. Ofte forsøger de også at vende sig og vil gerne ligge med ryggen til scanneren. 

At scanningsdamen så bagefter begynder at tale om at ødelægge barnet, nej, du, den havde jeg nok heller ikke forstået!!! Eller også var jeg blevet fornærmet. Jeg synes mere det er damen end din kæreste der har et socialt problem.

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Altså jeg kan overhovedet ikke se det pinlige i at udtale sig om et aktivt barn inde i maven i forhold til når det kommer ud! Det er da en god observation og hvis scanningsdamen havde haft lidt omløb i hovedet så havde hun da fortalt din kæreste at babyer altid er mere aktive når de bliver scanner, fordi barnet reagere på de lydbølger som mann sender ind gennem maven for at danne ultraLYDsscanningen. Det er jo også defor det tit ser ud som om baby vinker. Det er fordi de prøver at holde sig for ørerne, men deres arme er ikke lange nok. Ofte forsøger de også at vende sig og vil gerne ligge med ryggen til scanneren. 

At scanningsdamen så bagefter begynder at tale om at ødelægge barnet, nej, du, den havde jeg nok heller ikke forstået!!! Eller også var jeg blevet fornærmet. Jeg synes mere det er damen end din kæreste der har et socialt problem.

Kan godt se det nu, tak fordi du forklarer det. Det er godt nok ikke smart ikke at forklare ham det i stedet, når han sidder spændt og undrer sig og stiller spørgsmål.

Nu får jeg vildt dårlig samvittighed, han har jo bare observeret
Og nu tør han sikkert ikke det mere..

Skal til at være sødere ved ham og rose ham når han stiller spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.