Mumto3 skriver:
Altså jeg kan overhovedet ikke se det pinlige i at udtale sig om et aktivt barn inde i maven i forhold til når det kommer ud! Det er da en god observation og hvis scanningsdamen havde haft lidt omløb i hovedet så havde hun da fortalt din kæreste at babyer altid er mere aktive når de bliver scanner, fordi barnet reagere på de lydbølger som mann sender ind gennem maven for at danne ultraLYDsscanningen. Det er jo også defor det tit ser ud som om baby vinker. Det er fordi de prøver at holde sig for ørerne, men deres arme er ikke lange nok. Ofte forsøger de også at vende sig og vil gerne ligge med ryggen til scanneren.
At scanningsdamen så bagefter begynder at tale om at ødelægge barnet, nej, du, den havde jeg nok heller ikke forstået!!! Eller også var jeg blevet fornærmet. Jeg synes mere det er damen end din kæreste der har et socialt problem.
Kan godt se det nu, tak fordi du forklarer det. Det er godt nok ikke smart ikke at forklare ham det i stedet, når han sidder spændt og undrer sig og stiller spørgsmål.
Nu får jeg vildt dårlig samvittighed, han har jo bare observeret

Og nu tør han sikkert ikke det mere..
Skal til at være sødere ved ham og rose ham når han stiller spørgsmål
Anmeld