Min kæreste er pinlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.106 visninger
13 svar
24 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig tit flov over min kæreste, han siger nogle så pinlige ting..
Vi var til scanning, og den lille bevæger sig rundt derinde. Så siger han: det er sjovt de bevæger sig så meget i maven, når de kommer ud synes jeg altid de er helt stille. Så sagde scanningsdamen: har du da været med til eller set mange fødsler? Min kæreste: nej, det er nok bare mig der har set for meget tv.

Lidt efter snakker vi noget om folk, der ødelægger deres børn, og så siger hun, i må love ikke at ødelægge jeres. Så siger min kæreste: hvordan ødelægge? Mig og damen: ved at være dårlige forældre. Så siger min kæreste: nå, jeg troede du mente at gøre ligesom med hunde. Øøøøh what?

Og generelt siger han bare pinlige og uheldige ting når man er blandt andre mennesker.. Og fatter ikke rigtig når folk siger noget for sjov osv.

Han har en høj uddannelse, og det kører for ham på jobbet, men ærlig talt er jeg flov over alle de pinlige ting han siger, han har ikke rigtig situationsfornemmelse?

Er det noget man kan lære ham? Er det ok jeg føler sådan?

For han er jo ellers en god og kærlig kæreste, og jeg elsker ham højt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Syntes at det egentlig også var mærkeligt sagt af hende der skannede dig at I ikke må ødelægge jeres barn Hvad er dog det for noget at sige....

Anmeld

14. juni 2013

Carina:-)

Han er bare ikke så god til at formulere sig .

Kender selv til det at man mener noget,og så kommer det helt forkert ud.

Jeg forstod godt hans kommentar om hunde,så tror ikke du skal ligge så meget i det

Anmeld

14. juni 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Vi var til scanning, og den lille bevæger sig rundt derinde. Så siger han: det er sjovt de bevæger sig så meget i maven, når de kommer ud synes jeg altid de er helt stille. Så sagde scanningsdamen: har du da været med til eller set mange fødsler? Min kæreste: nej, det er nok bare mig der har set for meget tv.

Lidt efter snakker vi noget om folk, der ødelægger deres børn, og så siger hun, i må love ikke at ødelægge jeres. Så siger min kæreste: hvordan ødelægge? Mig og damen: ved at være dårlige forældre. Så siger min kæreste: nå, jeg troede du mente at gøre ligesom med hunde. Øøøøh what?

Og generelt siger han bare pinlige og uheldige ting når man er blandt andre mennesker.. Og fatter ikke rigtig når folk siger noget for sjov osv.

Han har en høj uddannelse, og det kører for ham på jobbet, men ærlig talt er jeg flov over alle de pinlige ting han siger, han har ikke rigtig situationsfornemmelse?

Hvis du Elsker ham tror jeg bare du skal acceptere hans styrke ligger bogligt og ik socialt.. Det er de små ting der gør folk til dem de er og begynder du at pille ved det risikerer du at ham du forelskede dig ik bliver væk lad være med at tænke det er flovt og hvad må andre tænke og grin af det istedet

Anmeld

14. juni 2013

hesøth

Anonym skriver:

Sjovt at du synes hans kommentar om hunde var pinlig, når du lidt senere i ramme alvor spørg om "det er noget du kan lære ham" , som om han skal til hundetræning..haha

Nå men nej jeg synes egentligt ikke hans kommentarer er pinlige. Jeg synes også at scanningsdamens overvejelser om ødelæggelse af børn er ude i hampen.

Acceptér ham som han er - og bare sig "What!!!", hvis du slet ikke forstår hans udtalelser

Anmeld

14. juni 2013

Loa

Ej kom altså til at grine lidt over hans kommentarer
Det er sgu da lidt sødt sagt af ham

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Han er bare ikke så god til at formulere sig .

Kender selv til det at man mener noget,og så kommer det helt forkert ud.

Jeg forstod godt hans kommentar om hunde,så tror ikke du skal ligge så meget i det

Det er egentlig lidt synd for ham, for han kan nok mærke at folk rynker øjenbryn. Men ja, han er vildt dårlig til at formulere sig..

Anmeld

14. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det kunne lige så godt være mig der havde skrevet dit indlæg. Min kæreste siger også nogle meget sjove/tossede ting Og han er også højt uddannet og bestemt ikke dum. 

Ville bare grine af det. 

Men noget underligt noget at snakke om at ødelægge eller ikke ødelægge sine børn. Pudsig scanningsdame, at sige sådan noget til jer. 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Det kunne lige så godt være mig der havde skrevet dit indlæg. Min kæreste siger også nogle meget sjove/tossede ting Og han er også højt uddannet og bestemt ikke dum. 

Ville bare grine af det. 

Men noget underligt noget at snakke om at ødelægge eller ikke ødelægge sine børn. Pudsig scanningsdame, at sige sådan noget til jer. 

Ja, det er egentlig lidt mærkeligt.. Som om man bevidst får et barn for at ødelægge det? Vil da give det bedste til mine børn.

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ej kom altså til at grine lidt over hans kommentarer
Det er sgu da lidt sødt sagt af ham

Ja, han er egentlig vildt sød men det er altså også flovt nogengange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.