LRJ skriver:
min datter ( på 3år) og jeg var i hm forleden dag, og der havde hun en rigtig trodsig dag, men hun gik pænt ved siden af mig lige indtil hun får øje på en rulle trappe midt i hm som kører op til fitness dk, og der løber hun jo ind, og jeg står med favnet fyldt med tøj og der er alarmer, så kalder på hende men hun kigger bare på mig, og leger videre, lige indtil hun falder, og ligger på det der nederste stykke af en rulle trappe, og den begynder jo at kører op af, og nu det pludselig ikke sjovt mere for hende, og hun skriger helt vildt, og kalder på mig ( hun har hverken slået sig eller sat fast - så det var kun pga forskrækkelse) så der står jeg, smider alt hvad jeg har i hænderne og går op til hende alt imens jeg faktisk griner helt vildt, får hende fanget og giver hende et knus og siger til hende at nu skal hun blive ved mig, mens jeg griner, vi kommer ned i hm igen og jeg tager mine ting og begynder at gå over mod kassen, hvor der så er en mor med sit barn der henvender sig til mig , og siger at jeg skal være mere konsekvens overfor mit barn, hvor jeg siger at jeg går ind for børn selv skal lærer af sine fejl, og det tydeligt at se min datter ikke går det igen, jeg går heller ikke ind for råben og skrigen af børn, da de også skal behandles med respekt som alle andre. og så gik vi op og betalte, og gik hjem, hvor vi snakkede meget om det ,men vi synes jo det var sjovt, og J har jo fået respekt for Rulletrapper nu..
Men tænker stadig på om jeg reagerede forkert på det min datter gjorde..
så Hvordan havde I reageret på moderens besked, og hvis det var jeres barn der havde gjort det ?
Oh my god, jeg har faktisk ikke andet at sige end at den mor skulle ha lukket arret! Øv, hvor jeg synes det er TRÆLS nogle folk skal blande sig i sådan noget! Helt ærligt! ..