Ideér til en god frokost Imorgen ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
18 svar
9 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer  

Imorgen kommer min kære storesøster, min lille nevø og min søsters mand til frokost kl 13:00  

frokost indebærer jo ret mange ting, og kunne godt bruge noget inspiration eller nogle idder da jeg ellers selv bare vil servere rugbrød , majsbrød med div. 100 slags pålæg osv  

og hvad med en lille dessert efter en frokost ? kan man det ? 

Håber i sidder inde med en masse gode Ideer, så jeg kan få skrevet ned og handlet noget lækkert ind til imorgen  

Hvis det var dig som skulle til frokost imorgen kl 13, hvad vil du så elske at få serveret ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Mum33

Jeg ville lave en lækker sommersalat  Evt med perlespelt, parmaskine, mozzarella, melon, ristede græskarkerner og babyspinat. Så kan du tilpasse den til nevøen, så han også kan lidt den. Så lav et stort lækkert frugtfad med jordbær, vandmelon og druer, så er der også lidt dessert server med lækkert brød og kølig rose - så ville jeg klart komme på besøg igen 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej de damer  

Imorgen kommer min kære storesøster, min lille nevø og min søsters mand til frokost kl 13:00  

frokost indebærer jo ret mange ting, og kunne godt bruge noget inspiration eller nogle idder da jeg ellers selv bare vil servere rugbrød , majsbrød med div. 100 slags pålæg osv  

Håber i sidder inde med en masse gode Ideer, så jeg kan få skrevet ned og handlet noget lækkert ind til imorgen  

Hvis det var dig som skulle til frokost imorgen kl 13, hvad vil du så elske at få serveret ?  

Det var egentlig ikke menningen at jeg skulle være Anonym, men håber på en masse gode ideér alligevel 

God dag til jer alle derude  

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Jeg ville lave en lækker sommersalat  Evt med perlespelt, parmaskine, mozzarella, melon, ristede græskarkerner og babyspinat. Så kan du tilpasse den til nevøen, så han også kan lidt den. Så lav et stort lækkert frugtfad med jordbær, vandmelon og druer, så er der også lidt dessert server med lækkert brød og kølig rose - så ville jeg klart komme på besøg igen 

hold da op det lyder lækkert

god ide med frugten som en dessert det vil jeg helt klart gøre men salaten må jeg nok springe over, da jeg ikke tror det bliver et hit for hverken min søsters mand eller min egen mand 

Anmeld

14. juni 2013

Mum33

Anonym skriver:

hold da op det lyder lækkert

god ide med frugten som en dessert det vil jeg helt klart gøre men salaten må jeg nok springe over, da jeg ikke tror det bliver et hit for hverken min søsters mand eller min egen mand 

Nogle gange skal de jo udfordres lidt på deres smagsløg de mænd. Du kan jo give den en "mandetwist" ved at stege et par bøffer og strimle og putte ovenpå sammen med noget bacon

Anmeld

14. juni 2013

mn

Anonym skriver:

Hej de damer  

Jeg tror personligt aldrig jeg er blevet inviteret til middag uden at få varmt mad. Så ud fra det tænker jeg at jeg nok havde grillede en steg på grillen, med noget salat til, nye kartoffler og til dessert så frugt med is til

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Nogle gange skal de jo udfordres lidt på deres smagsløg de mænd. Du kan jo give den en "mandetwist" ved at stege et par bøffer og strimle og putte ovenpå sammen med noget bacon

Ja det er selvfølgelig rigtig nok...

men det skal være meget mere børnevenligt, til min nevø på 2 år og min egen søn på 6 år  

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Mette N skriver:

Jeg tror personligt aldrig jeg er blevet inviteret til middag uden at få varmt mad. Så ud fra det tænker jeg at jeg nok havde grillede en steg på grillen, med noget salat til, nye kartoffler og til dessert så frugt med is til

Okay, det er ågså altid super lækkert med Varmt mad.. 

Hmm , jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal finde på  

Anmeld

14. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej de damer  

Hvad med at bage nogle lækre små sandwich brød, og så købe fx tun og steg kyllingebryst på panden, og så skær en masse frisk grønt ud og lav to slags dressinger. Så kan man lave sine egne frokost sandwich

Anmeld

14. juni 2013

Albertsen92

Rugbrød med lækkert pålæg fx frikadeller og fiskefilet, men stadig ikke for meget, det må jo gerne være lidt let. Det er jo bare frokost.

Til evt dessert, ville jeg lave frugtsalat. Eller bare servere frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.