odense ivf klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

effie

begge steder men for den del år siden og lægerne er jo de samme...

de arbejder bare 2 steder lægerne.... 

det var den samme læge begge steder og han var imødekommende, og prof.. der var gevist første gang begge gange.. nogle ting eks blodprøver og opfølginen var der mere af på OUH hvor man på den private bare fik en test fra abotektet man kunne tage hvis mes ikke kom.. 

men omgivelserne var rare på den private. så tja.. det er for mig hipsomhap... hvad man vælger men erfaringerne er også 5-8 år gamle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

miss-cl

Vi skal ind på OUH til 1. Samtale på fredag. Er virkelig spændt og nervøs på samme tid!! Manden skal imorgen aflevere sædprøve. Puha...

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

miss-cl skriver:

Vi skal ind på OUH til 1. Samtale på fredag. Er virkelig spændt og nervøs på samme tid!! Manden skal imorgen aflevere sædprøve. Puha...

PØj pøj
Jeg har haft min gang på OUH, og Er færdig der, så det er den private klinik jeg søger erfaring med....

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

effie skriver:

dduhbegge steder men for den del år siden og lægerne er jo de samme...

de arbejder bare 2 steder lægerne.... 

det var den samme læge begge steder og han var imødekommende, og prof.. der var gevist første gang begge gange.. nogle ting eks blodprøver og opfølginen var der mere af på OUH hvor man på den private bare fik en test fra abotektet man kunne tage hvis mes ikke kom.. 

men omgivelserne var rare på den private. så tja.. det er for mig hipsomhap... hvad man vælger men erfaringerne er også 5-8 år gamle..

Dejligt du har gode erfaringer med Den. JA ved at lægerne er de samme, tror nu dem der er I den private kun er der nu...
Håber bare det lykkes, hvis det er den vej vi vælger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.