odense ivf klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.403 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaringer med denne klinik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

babyone

Anonym skriver:

Super søde, venlige, og hurtig ekspedit efter 4 år uden naturlig held, blev viinsemineret  med partner sæd og det lykkes i først hug. 1 samtale d. 12.okt. 2012, og stod med en positiv test d.13. Nov.2012. Må det går jer lige så hurtigt.

Anmeld

14. juni 2013

CroQuis

Er blevet behandlet på OUH fertilitetsklinik, og blev gravid to ud af tre gange. Dog var den første en GUL, og tredje gang blev jeg gravid med tvillinger, så dem ville jeg da have med i overvejelserne, medmindre du vil have privat 

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

babyone skriver:

Super søde, venlige, og hurtig ekspedit efter 4 år uden naturlig held, blev viinsemineret  med partner sæd og det lykkes i først hug. 1 samtale d. 12.okt. 2012, og stod med en positiv test d.13. Nov.2012. Må det går jer lige så hurtigt.

Hvor fantastisk!! Tillykke
Vi skal nok have ivf behandling, men kan næsten regne ud at det først bliver efter sommerferien... Øv når man gerne vil videre i systemet...

Anmeld

14. juni 2013

babyone

Hvor fantastisk!! Tillykke
Vi skal nok have ivf behandling, men kan næsten regne ud at det først bliver efter sommerferien... Øv når man gerne vil videre i systemet...

Tak. Nu kender jeg jo ikke deres sommerferie plan, men jeg ville blot give dem et kald! Måske de har en plan får at komme igang asap. Held og lykke.

Anmeld

14. juni 2013

Lauer

Anonym skriver:

Vi har været i behandling på OUH fertilitetsklinik, og har kun positivt at sige - sødt personale, hurtig ekspedition, seriøs behandling og alt i alt en rigtig god oplevelse.

Jeg blev gravid i første forsøg, og lægen der skulle sætte de to æg op, kunne intet se i min livmoder (havde ikke urin nok i blæren, desværre), så hun "famlede i bllinde" og placerede dem der, hvor hun mente de skulle være - og 2 uger efter stod jeg med to streger, og 7+2 kunne jeg se det smukkeste lille hjerte blinke Held, eller forstand? Tja, jeg vælger at tro, at hun vidste hvad hun lavede, da de laver det hver eneste dag

Held og lykke!

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Er blevet behandlet på OUH fertilitetsklinik, og blev gravid to ud af tre gange. Dog var den første en GUL, og tredje gang blev jeg gravid med tvillinger, så dem ville jeg da have med i overvejelserne, medmindre du vil have privat 

Har været tilknyttet til ouh fertilitetsklinik og er ikke importeret af dem, sjældent har jeg oplevet så uempatiske og rigide mennesker.
Efterlyser erfaring med den private klinik

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Lauer skriver:

Vi har været i behandling på OUH fertilitetsklinik, og har kun positivt at sige - sødt personale, hurtig ekspedition, seriøs behandling og alt i alt en rigtig god oplevelse.

Jeg blev gravid i første forsøg, og lægen der skulle sætte de to æg op, kunne intet se i min livmoder (havde ikke urin nok i blæren, desværre), så hun "famlede i bllinde" og placerede dem der, hvor hun mente de skulle være - og 2 uger efter stod jeg med to streger, og 7+2 kunne jeg se det smukkeste lille hjerte blinke Held, eller forstand? Tja, jeg vælger at tro, at hun vidste hvad hun lavede, da de laver det hver eneste dag

Held og lykke!

Tillykke og dejligt for Jer
Har været tilknyttet ouh og Har ikke mødt anden end surhed, manglende empati, og rigid system.... Det er den private klinik jeg søger erfaring med

Anmeld

14. juni 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Har været tilknyttet til ouh fertilitetsklinik og er ikke importeret af dem, sjældent har jeg oplevet så uempatiske og rigide mennesker.
Efterlyser erfaring med den private klinik

Nå, det er jeg sgu ked af at høre 

Det er da ikke lige det man har brug for når man skal have hjælp til at få børn 

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.